Bas Hokke Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Hoi allemaal. Is het ook mogelijk om de "speed" van je auto beter te maken? Als ik een Engine upgrade doe dan zie ik dat de acceleratie beter word. Zo ook als ik de Transmission en de Turbo upgrade...bij alle 3 de upgrades wordt de acceleration beter. Dus is het best om een auto te zoeken met de hoogste snelheid (want de acceleratie kan je upgraden.) en tractie voor de wegligging Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Je kunt de speed niet veranderen. Reageren
nolms Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 (bewerkt) topsnelheid veranderd inderdaad niet, maar als je bv 2 verschillende auto's hebt met allebei max acceleraratie stat is de een toch sneller als de andere dus helemaal kloppen de stats niet. ow jah, de turbo's zijn nog altijd kapot op new gen, zonder turbo trekt je auto sneller op als met turbo source: Bewerkt: 6 december 2014 door Joriz Reageren
Bas Hokke Geplaatst: 6 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2014 (bewerkt) ow jah, de turbo's zijn nog altijd kapot op new gen, zonder turbo trekt je auto sneller op als met turbo source: Oow crap...heb net de turbo vrijgespeeld en op al mijn wagens gezet....kan ze er weer af halen dus grrrrr....adios pesos Bewerkt: 6 december 2014 door Joriz Reageren
ERRWINS Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Nu vraag ik me af of dit al bij Rockstar is gemeld. Reageren
nolms Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 ik kan me eigen niet voorstellen dat dit nog niet is gemeld. ik vind wel da ze de turbo's tijdelijk gratis moeten maken als dat eindelijk gefixed is. Reageren
nolms Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 rockstar is er van op de hoogte https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/204359993 Reageren
nolms Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 topsnelheid veranderd dus wel met auto upgrades Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.