Jump to content

Star Wars, Terminator, Jurassic Park, Mad Max..

Hoeveel procent heb je GTA Vice City uitgespeelt?  

91 leden hebben gestemd

1. 1. Hoeveel procent heb je GTA Vice City uitgespeelt?

• 10%
      5
    • 20%
      6
    • 30%
      1
    • 40%
      2
    • 50%
      11
    • 60%
      6
    • 70%
      4
    • 80%
      7
    • 90%
      40
    • 100%
      0

This poll is closed to new votes

Recommended Posts

Geplaatst:

Al deze epische franchises uit het verleden krijgen in 2015 een vervolg.

Qua trailers ziet Mad Max er het best uit imho, bij alles in de Terminator-trailer denk je.. been there, done that, I'll be back, okay, maar toch wil je kijken, tenminste, ik dan, want Ah-nold is terug. Jurassic World trekt m'n aandacht omdat ze eindelijk weer een park gebouwd hebben zoals in deel 1, waar alles dan uiteindelijk in de soep loopt, en niet zoals in de andere Jurassic Parks naar een eiland gaan waar alles al in de soep gelopen is. Het Star Wars vervolg ziet er beter uit dan de prequels, ik spot nog geen Jar Jar Binksen. 2015 wordt het jaar van de herleefde nostalgie! No problemo.

Terminator-2.jpg

Geplaatst:

Right off the bat is er maar één van die vier films waarvan het origineel mij aansprak, en dat is Jurassic Park. De trailer voor de reboot belooft veel goeds, dus eindelijk is hier dan een film waar ik naar uit kan kijken.

Het is wel zo; dé reden dat de originele Jurassic Park-film tot mijn favoriete behoort, is vanwege de vrije, realistische acteertechnieken, en het typische sfeertje waar ik een zwak voor heb in veel Amerikaanse films uit de 70's, 80's en 90's. Ik hou daarvan omdat de standplaatsgebondenheid anders is, wat het hele gebeuren wat mystieker maakt.

Wat dat betreft ben ik niet zo van moderne HD-films waarin je de luizen op het haar van de acteurs nog eerder kunt zien dan zij zelf, bij wijze van spreken. Met trailers die met diepe stemmen worden aangekondigd, soap-dramatiek en zo te zien worden het weer your average Nathan Drake en Lara Croft die de hoofdrollen gaan vullen. Mijn standaard scepticisme daargelaten, ben ik toch enorm blij dat ie verschijnt.

Geplaatst:

Mad Max heb ik zelfs nog op VHS :$

De keuzes, voor mij, vallen toch op Terminator en Mad Max. Geweldige films waarbij ik veel herinneringen heb!

Oh, ik mis trouwens de optie om op meerdere te stemmen. :)

Geplaatst:

Eh, Spacy, als jij van Fallout New Vegas houdt moet je zeker eens Mad Max bekijken. Who runs Bartertown?!

Ik ben voor de terugkeer van Aunty Entity.

Geplaatst:

Star Wars is sowieso een aanrader voor mij, omdat ik Star Wars heel erg leuk vind :puh:

En als ik naar de Bios ga, dan kijk ik vaak Science Fiction films. Omdat dat mij heel erg aanspreekt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...