elkecollen Geplaatst: 4 december 2014 Rapport Geplaatst: 4 december 2014 Hallo, Ik speel sinds de release al GTA 5 op mijn ps4, ging altijd goed. Was op ongeveer 8% volgensmij maar speelde vooral online. Net moest ik de nieuwste systeemupdate downloaden en start het spel helemaal opnieuw bij de eerste missie. Help mij aub, hoe krijg ik mijn oude data weer terug? Groetjes van een zeer gestresste Boris Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Druk eens op Options in SP en ga dan naar Game en kijk dan bij Load Game. Kijk dan of er nog een Savegame staat van je Storyline. Reageren
elkecollen Geplaatst: 5 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Druk eens op Options in SP en ga dan naar Game en kijk dan bij Load Game. Kijk dan of er nog een Savegame staat van je Storyline. Er staat helaas niks... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Dan zal je helaas bij 0.00% moeten beginnen. Reageren
elkecollen Geplaatst: 5 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Dan zal je helaas bij 0.00% moeten beginnen. Ook bij online en weet je misschien hoe ik dit kan vermijden voor de volgende keer? Groetjes Boris Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Nee, op Online zal je al je progress nog hebben omdat dat word opgeslagen op de Cloud Servers van Rockstar Games. Een manier is om voor je weer een systeemupdate installeerd je Savegame op een USB stick te zetten. Als het daarna weer zo is kopieer je weer de Savegame vanaf je USB stick naar je PS4. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.