mekane Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 hallo ik heb windows 8.1 en ik krijg steeds om de zoveel tijd een : power_state_failure error ik heb de nieuwste drivers van me videokaart al geinstaleerd ( ATI 7800 series ) maar dit heeft niks opgelost... wat kan ik hier aan doen want het is zeer hinderlijk.. Reageren
super_senne Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Ik DENK dat je te weinig energie hebt. Voor je pc Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Ik DENK dat je te weinig energie hebt. Voor je pc Dan zou 'ie in iedere game ook een lage framerate hebben omdat zijn videokaart te weinig energie krijgt. De-installeer de drivers gewoon, dat helpt Reageren
Sublime Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Ik DENK dat je te weinig energie hebt. Voor je pc Dan zou 'ie in iedere game ook een lage framerate hebben omdat zijn videokaart te weinig energie krijgt. De-installeer de drivers gewoon, dat helpt Ik weet niet zeker of dat zo werkt. Ik had een tijdje ook een slechte power supply naar mijn raspberry Pi en die draaide gewoon goed, zolang die geen intensieve taken ging uitvoeren. Als ik iets CPU intensief ging doen crashde die na een tijdje door de instabiele clock speed. Reageren
Megadreams Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 POWER_STATE_FAILURE is een door incompatibiliteit van de drivers veroorzaakte error. De stroomtoevoer heeft hier dus helemaal niks mee te maken. De makkelijkste manier om te achterhalen wat het probleem heeft veroorzaakt, is door de minidump te analyseren die bij de BSOD werd aangemaakt. Deze kan je normaliter vinden in "C:\Windows\Minidump" met .dmp als extensie. Kan je deze even voor mij posten? Reageren
mekane Geplaatst: 6 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2014 (bewerkt) asjeblieft Bewerkt: 6 december 2014 door mekane Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.