Jump to content

power_state_failure

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik heb windows 8.1

en ik krijg steeds om de zoveel tijd een : power_state_failure error

ik heb de nieuwste drivers van me videokaart al geinstaleerd ( ATI 7800 series )

maar dit heeft niks opgelost...

wat kan ik hier aan doen want het is zeer hinderlijk..

Geplaatst:

Ik DENK dat je te weinig energie hebt. Voor je pc

Dan zou 'ie in iedere game ook een lage framerate hebben omdat zijn videokaart te weinig energie krijgt. De-installeer de drivers gewoon, dat helpt :)

Geplaatst:

Ik DENK dat je te weinig energie hebt. Voor je pc

Dan zou 'ie in iedere game ook een lage framerate hebben omdat zijn videokaart te weinig energie krijgt. De-installeer de drivers gewoon, dat helpt :)

Ik weet niet zeker of dat zo werkt. Ik had een tijdje ook een slechte power supply naar mijn raspberry Pi en die draaide gewoon goed, zolang die geen intensieve taken ging uitvoeren. Als ik iets CPU intensief ging doen crashde die na een tijdje door de instabiele clock speed.

Geplaatst:

POWER_STATE_FAILURE is een door incompatibiliteit van de drivers veroorzaakte error. De stroomtoevoer heeft hier dus helemaal niks mee te maken. De makkelijkste manier om te achterhalen wat het probleem heeft veroorzaakt, is door de minidump te analyseren die bij de BSOD werd aangemaakt. Deze kan je normaliter vinden in "C:\Windows\Minidump" met .dmp als extensie. Kan je deze even voor mij posten?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...