Insane_focus Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Hallo allemaal.. Ik speel al een tijdje gta.. Eerst op ps3 en nu sinds een tijdje ps4.. ik vind veel filmpjes op youtube over mensen wat een dodo seaplane hebben.. Volgens hun is hij beschikbaar na de mission 'nerves ron' die je in de single player kan spelen.. Ik heb de singleplayer al helemaal uitgespeeld.. Ook de missie nerves ron heb ik 100% (gold) uit gehaald.. Nu komt mijn vraag.. Weet iemand hoe ik de dodo seaplane kan kopen? In de filmpjes kan je die voor 500 000 dollar kopen online.. Ma ik vind em nergens terug.. Mvg kevin Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Hallo allemaal.. Ik speel al een tijdje gta.. Eerst op ps3 en nu sinds een tijdje ps4.. ik vind veel filmpjes op youtube over mensen wat een dodo seaplane hebben.. Volgens hun is hij beschikbaar na de mission 'nerves ron' die je in de single player kan spelen.. Ik heb de singleplayer al helemaal uitgespeeld.. Ook de missie nerves ron heb ik 100% (gold) uit gehaald.. Nu komt mijn vraag.. Weet iemand hoe ik de dodo seaplane kan kopen? In de filmpjes kan je die voor 500 000 dollar kopen online.. Ma ik vind em nergens terug.. Mvg kevin Deze is pas te ontvangen wanneer je eerst op PS3 hebt gespeeld, aangemeld hebt bij de social club op PS3 en PS4, en dan zou je hem kunnen kopen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Ga eens naar de volgende locatie in de wereld: ... en daar zal je hem als random event vinden als ik het goed heb. Daarna kan je hem kopen. Reageren
Niked Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Voor hem te kopen moet je naar de website van Elitas gaan, daar staat normaal gezien de Dodo voor 500.000. Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Heb je een character transfer gedaan? Reageren
Insane_focus Geplaatst: 5 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Ik heb eerst op de ps3 gespeeld en aangemeld op de social club en toen heb ik inderdaad een tranfer gedaan.. Maar nergens zie ik hem.. Ook niet op de elitas website.. Reageren
Insane_focus Geplaatst: 5 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2014 op die locatie ben ik ook geweest.. Daar zou hij moeten verschijnen langs een speedboot ma ik zie enkel de speedboot en geen dodo seaplane Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Spawnt hij niet gewoon op het vliegveld(Los Santos AirPort)? Ik kan me heugen dat ik een video van Kwebbelkop heb gezien waar ze hem op het vliegveld vonden. Reageren
maartenvdz Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Koop m gewoon kozt maar 500k je hebt als t goed is fuciing veel geld Reageren
Insane_focus Geplaatst: 8 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Het probleem is net dat ik hem niet kan kopen.. Hij staat niet te koop bij elitas travel bij mij wat ik zeer jammer vind. Reageren
nolms Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 vreemd ik heb hem namelijk wel, staat die nieuwe monster truck wel op de warstock site en kun je de bijl kopen in ammunation? deze horen namelijk ook bij terugkerende spelers content volgens mij Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 De bijl kan je sowieso kopen bij de Ammunation, ook is "ie" beschikbaar in het Online gedeelte. De Monstertruck kan je volgens mij kopen bij de Warstock Cache and Carry Delivery. Anders zal je de Monstertruck vrij moeten spelen, via missies, of races. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.