Jump to content

[VRAAG] Huis en Garage

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo

Ik heb een paar vragen voor GTA V Online:

1. Als je net nieuw bent, heb je echt helemaal niets toch?

2. Als je dat appartement van 400k koopt, is dat dan ook je huis met de 10 auto's garage?

3. Hoeveel huizen en garage's kun je maximaal hebben?

4. Als je bijvoorbeeld een Adder steelt, hoe zet je die in je garage?

5. Als je een nieuwe appartement koopt, bijvoorbeeld die bij het vliegveld van 10 auto's garage kun je dan weer 10 auto's erin zetten?

6. Is het appartement bij het vliegveld ook gelijk een huis?

+7. Als je nieuw bent op GTA V, echt nieuw. En je regelt die gratis auto als je je aanmeld via socialclub, waar blijft die dan opgeslagen? Moet je dan de mechanic ofzo bellen?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van de vragen.

Alsjeblieft let net op de domme vragen, ik ben 13 en ben nog niet eens begonnen met GTA V Online.

Bewerkt: door Instand
Geplaatst:

Hallo,

1. Je hebt een beetje geld, dat is inderdaad alles.

2. Ja, maar deze kun je veel goedkoper krijgen. Het appartement aan Alta St. is 240.000$, ligt centraal en heeft tevens 10 plekken voor je voertuigen.

3. 2. Dit kunnen twee appartementen of twee garages of 1 appartement en 1 garage zijn.

4. Niet. Andermans auto kun je niet in je garage plaatsen en mocht je de Adder tegen komen op straat, dan kun je hem niet in je garage zetten aangezien hij duurder is dan 100.000$

5. Ja, als je een nieuw appartement koopt, kunnen je auto's verplaatst worden. Heb je die nog niet, dan kun je er 10 voertuigen inzetten.

6. Dat kun je instellen via het pauze menu :)

Hopelijk heb je hier wat aan :tu:

1. Dat klopt, je hebt alleen maar een pistool in het begin.

2. Jup, je hebt dan een 10 auto's garage.

3. Maximaal 2 safehouses en 2 garages

4. Je kunt geen sportauto's in je garage kwijt, dus je zult ze moeten kopen.

5. Jup, je kunt voor de 2e keer een 10 auto's garage kopen.

6. Ik heb geen idee, waarschijnlijk wel :puh:

Edit: Iemand was me voor, sorry daarvoor.

Bewerkt: door bountyskull_10
Geplaatst:

Hallo,

1. Je hebt een beetje geld, dat is inderdaad alles.

2. Ja, maar deze kun je veel goedkoper krijgen. Het appartement aan Alta St. is 240.000$, ligt centraal en heeft tevens 10 plekken voor je voertuigen.

3. 2. Dit kunnen twee appartementen of twee garages of 1 appartement en 1 garage zijn.

4. Niet. Andermans auto kun je niet in je garage plaatsen en mocht je de Adder tegen komen op straat, dan kun je hem niet in je garage zetten aangezien hij duurder is dan 100.000$

5. Ja, als je een nieuw appartement koopt, kunnen je auto's verplaatst worden. Heb je die nog niet, dan kun je er 10 voertuigen inzetten.

6. Dat kun je instellen via het pauze menu :)

Hopelijk heb je hier wat aan :tu:

Dankjewel voor je hele nuttige reactie.

Geplaatst:

1. Dat klopt, je hebt alleen maar een pistool in het begin.

2. Jup, je hebt dan een 10 auto's garage.

3. Maximaal 2 safehouses en 2 garages

4. Je kunt geen sportauto's in je garage kwijt, dus je zult ze moeten kopen.

5. Jup, je kunt voor de 2e keer een 10 auto's garage kopen.

6. Ik heb geen idee, waarschijnlijk wel :puh:

Edit: Iemand was me voor, sorry daarvoor.

Ook jij bedankt voor je hele nuttige reactie :puh:.

1: inderdaad, beste koop je dan eerst de goedkoopste 2 auto garage. je krijgt de optie om de eerste keer gratis een tracker en verzekering op een auto te zetten zodat deze van jou word (dit gaat alleen maar met goedkopere auto's die rondrijden) die word in je garage bewaard, als 2de auto zou ik de gratis elegy nemen die je voor niks kunt krijgen als je je inschrijft op de social club. als je dan wat geld hebt gespaard zou ik de goedkoopste 10 auto garage pakken, ik gebruik mijn appartement zelf eigenlijk nooit dus daar zou ik mee wachten tot ik echt het geld nie zou missen.

2: ja maar best die alleen maar kopen als je echt veel geld hebt.

3: je kunt 2 appartementen / huizen / garages kopen.

4: dat gaat niet, die zijn te "hot" om in de garage te rijden kun je alleen maar via in game website kopen als je hem wilt hebben

5: ja maar daar zijn alleen garages zonder appartement

6: nee, zie 5

de eerste 2 is mijn mening en meningen verschillen :)

Bewerkt: door nolms

1: inderdaad, beste koop je dan eerst de goedkoopste 2 auto garage. je krijgt de optie om de eerste keer gratis een tracker en verzekering op een auto te zetten zodat deze van jou word (dit gaat alleen maar met goedkopere auto's die rondrijden) die word in je garage bewaard, als 2de auto zou ik de gratis elegy nemen die je voor niks kunt krijgen als je je inschrijft op de social club. als je dan wat geld hebt gespaard zou ik de goedkoopste 10 auto garage pakken, ik gebruik mijn appartement zelf eigenlijk nooit dus daar zou ik mee wachten tot ik echt het geld nie zou missen.

4: dat gaat niet, die zijn te "hot" om in de garage te rijden kun je alleen maar via in game website kopen als je hem wilt hebben

Dankjewel voor de Tips en voor de antwoorden :D.

Maar die van 400k is wel een huis toch?

En Als je nieuw bent op GTA V, echt nieuw. En je regelt die gratis auto als je je aanmeld via socialclub, waar blijft die dan opgeslagen? Moet je dan de mechanic ofzo bellen?

Bewerkt: door Instand
Geplaatst:

dat is een appartement geen huis, je hebt ook huisjes maar die hebben een maximaal 6 auto garage geloof ik

of je kan kiezen uit een 2-, 4- of 6 car garage, met of zonder appartement.
Geplaatst:

dat is een appartement geen huis, je hebt ook huisjes maar die hebben een maximaal 6 auto garage geloof ik

Ik bedoel met huis gewoon dat je erin kan slapen ofzo :puh:.

Geplaatst:

Dankjewel voor de Tips en voor de antwoorden :D.

Maar die van 400k is wel een huis toch?

En Als je nieuw bent op GTA V, echt nieuw. En je regelt die gratis auto als je je aanmeld via socialclub, waar blijft die dan opgeslagen? Moet je dan de mechanic ofzo bellen?

Wanneer je een huis koopt (appartement), kun je ook voertuigen aanschaffen. Dit kun je doen door via je telefoon op internet te gaan, en bij transport een autodealer aan te klikken. Luxury Motorsport biedt de Elegy RH8 gratis aan. :)

die auto word dan in je garage opgeslagen, je kunt ook je mechanic bellen om hem te laten leveren als ie niet in je garage is

edit: begreep het verkeerd, inderdaad wat errwins zei

Bewerkt: door nolms
Geplaatst:

Ik heb nog een vraag: Als een auto in de garage zit, kun je dan de Mechanic bellen om je auto naar je toe te brengen?

Geplaatst:

1. Niks behalve $2100 je hebt wel een normale pistool met 12 magazijnen

2. Ja. Je hebt dan ook een garage en een huis.

3. Ongeveer 3.

4. Niet. Hij heeft een tracker dat is zowel bij alle goede auto's die je vindt.

5. Je kan meer dan 2 garages hebben geloof ik de beste is die van Eclipse towers (deze vraag begrijp ik niet!)

6. Nee, het is een Hangar / opslagplaats voor al je vliegtuigen. Als je bijv met een Lazer Jet in de vliegveld landt dan spawnt ie ook in je Hangar.

+7. Ja dat bestaat dat is de ELEGY R8 je moet wel eerst een garage hebben.

8. Ja het kan je moet mechanic bellen en hij brengt het. Mechanic kost 100$ per dag in GTA V online.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...