Jump to content

[VRAAG] Huis en Garage

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nog een vraag: Als een auto in de garage zit, kun je dan de Mechanic bellen om je auto naar je toe te brengen?

Alle voertuigen die je bezit, komen in je garage(s) terecht. Wanneer je ergens op de map bevind, en een auto nodig hebt, kun je inderdaad je Mechanic bellen om een specifieke auto te laten bezorgen. Dit geldt ook wanneer je twee garages bezit.

Geplaatst:

Mechanic kost $50,- per dag per garage.

Dus heb je één appartement/garage dan betaal je $50,- ; heb je twee appartementen/garage's dan betaal je $100,- :) .

Geplaatst:

Mechanic kost $50,- per dag per garage.

Dus heb je één appartement/garage dan betaal je $50,- ; heb je twee appartementen/garage's dan betaal je $100,- :) .

Per ingame dag. Dat komt neer om 48 minuten in real-life.

Hetzelfde geldt voor de vaste lasten. Deze bedragen $75,- per appartement.

• 1 year later...
Geplaatst:

Wat moet ik denken bij een Crew,ben net begonnen. dus weet nog weing van het spel.

een soort organisatie, een groep gamers. Door een crew kan je ook bonussen ontvangen, dus daar is het ook nog goed voor.
  • 4 maanden later...
Geplaatst:

Iedereen heeft het over 2, maar je mag 5 huizen/garages hebben.

Zo heb ik nu de 5 duurste huizen, met 10 auto garage.

In totaal kan je daarmee 50 auto's bezitten.

Als je een auto gestolen heb, gewoon kijken of je die in je garage kan zetten, lukt dit niet moet je ze kopen! Of geluk hebben, dat je ze op het juiste moment & juistr locatie steel, waardoor je ze wel in je garage kan zetten.

Geplaatst:

Iedereen heeft het over 2, maar je mag 5 huizen/garages hebben.

Zo heb ik nu de 5 duurste huizen, met 10 auto garage.

In totaal kan je daarmee 50 auto's bezitten.

Als je een auto gestolen heb, gewoon kijken of je die in je garage kan zetten, lukt dit niet moet je ze kopen! Of geluk hebben, dat je ze op het juiste moment & juistr locatie steel, waardoor je ze wel in je garage kan zetten.

Jah, maar die berichten waren ook van 2014 0_0

Je kon slechts twee 'properties' bezitten totdat de Festive Surprise Update verscheen en dat was ergens eind 2014 vlak nadat dit topic werd geopend. Sindsdien was het mogelijk om nog een garage of woning aan te schaffen, na heel veel zeuren van de community :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

mijn vraag is als je online speeld wat is het maximun huizen dat je kunt kopen 5? als dat klopt kun je dus in totaal 50 auto.s kopen

Geplaatst:

Op de nieuwe generatie ja, in principe dus 50 auto's. Enige is wel dat je dan huizen/garages moet hebben die 10 auto's kunnen opslaan.

Geplaatst:

Hoop wel dat we er dinsdag weer 1 bij kunnen kopen, komen 13 nieuwe auto's aan en wil er niet eerst een hoop moeten verkopen om ruimte te maken.

Geplaatst:

nou dat hoop ik ook dat we er weer een huisje bij kunnen krijgen tis inderdaad zonde als je een hoop autoos weg moet doen dus we wachten af

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...