TheDutchWesley Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 (bewerkt) Na de vele topics gezien te hebben van anderen bedacht ik me dat ik ook wel een topic kon aanmaken over mijn eigen gemaakte foto's. Hier is dat topic dan! Als eerste wil ik je de MD-11 laten zien waar ik op dit moment bezig mee ben. Nu alleen nog exclusieve foto's van vliegtuigen, binnenkort meer verschillende soorten! De MD-11 die omgebouwd gaat worden tot hotel: Ergens in Frankrijk (na een foto van Monaco): Bewerkt: 6 december 2014 door TheDutchWesley Reageren
NicolaB Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Die Wesley's hebben ook altijd wat met vliegtuigen eh Het was misschien makkelijker editten geweest als je eentje in de lucht kon spotten (vanwege de duidelijkere contrasten). Ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk wordt. Verborgen inhoud zichtbaar maken Zoiets bijvoorbeeld Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 6 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2014 (bewerkt) Klopt, maar dit was de laatste MD-11 foto voordat ie werd omgebouwd tot hotel. Bewerkt: 6 december 2014 door TheDutchWesley Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.