MarcN Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Okè, mijn eerste Photoshop tutorialtje wat ik op GTAgames.nl plaats. Ik hoop dat jullie het wat vinden. Energy Warp in Photoshop Ik heb het zo gedaan: Open Photoshop eerst. Lijkt me wel zo handig. Druk op ctrl+n en maak een nieuw document aan. Neem dan de maat 400x400 en doe transparante achtergrond. Ga naar Filter-->Render-->Clouds Ga dan naar Filter-->Render-->Difference Clouds Druk dan 3x op ctrl+f Ga dan naar Filter-->Pixelate-->Color Halftone Gebruik deze instellingen: Max Radius 4 pixels Channel 1: 90 Channel 2: 90 Channel 3: 90 Channel 4: 90 Ga dan naar Filter-->Distort-->Polar Coordinates Vink dan Rectangular to Polar aan. Ga dan naar Filter-->Blur-->Radial Blur En neem deze instellingen: Amount: 100 Blur Method: Zoom Quality: Good Druk dan 1x op Ctrl-f Ga dan naar Image-->Adjustments-->Hue/Saturation Neem dan deze instellingen wat je op het plaatje ziet: Je kunt natuurlijk ook andere kleuren gebruiken. En het resutlaat is: Ik heb nog wel meer leuke effectjes. Als jullie dit mooi vinden, en wat meer willen zou ik die ook wel willen plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) mooie tut ga gelijk proberen laat nog eens zo'n effect zien Bewerkt: 24 juli 2005 door gtadude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarcN Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) Als hij niet goed is, moet je het even zeggen, want ik het dit zon half jaar/jaar geleden gemaakt. Toen had ik nog Adobe Photoshop 7.0. Cyber Wave: Texture: Verder zijn het meer de dingen die je veel ziet, Scanlines en water enzo. Bewerkt: 24 juli 2005 door MarcN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Roy- Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 (bewerkt) dit is wat ik er van gebakken heb! :lol: p.s. ik zou er wel meer willen!! zou je de cyberwave voor mij willen doen?? :embarassed: Bewerkt: 24 juli 2005 door royboyvdv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MarcN Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 zou je de cyberwave voor mij willen doen?? :embarassed: Gaat ook weer door. Zal hem zo plaatsen, eerst plaatjes enzo uploaden. Enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2005 Leuke tut, ik was gek op deze dingen toen ik net begon met photoshop. Hier is mijn uitkomst: Ge-add aan tutorial list Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick15465 Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) Je mag toch wel vragen stellen he? Ik heb alles heel goed gedaan maar hoe zet ik mijn naam er nu in? edit: weet het al Bewerkt: 30 september 2005 door rick15465 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 2 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2005 resultaat mooie tut ... moest alleen eerst alles naar nederlands vertalen Greetz Giz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.