Joriz Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 (bewerkt) Gameplay begint iets na 30ste minuut Dinsdag 9 december 2014 is het om 20:00 weer tijd voor een nieuwe GTA Online meeting op de PlayStation 4. Dit is weer een avond waarin we rond gaan touren in freeroam, maar daarnaast ook vele nieuwe fantastische jobs zullen spelen! Ik stel natuurlijk ook weer een livestream beschikbaar, die te bekijken is in de chat, tijdens de avond. Regels: Vernielingen van andermans materiaal is niet toegestaan. Indien je een headset hebt, dien je je te gedragen en is schelden absoluut verboden. Gezelligheid en respect wordt zeer gewaardeerd. Extra informatie: We zullen deze avond dus beginnen in Freeroam. Zorg hiervoor dat je voor 20:00 je console aan hebt staan zodat ik je een uitnodiging kan versturen voor onze besloten sessie. Nadat we in freeroam zitten zullen we rondtouren en natuurlijk diverse nieuwe dingen ontdekken van de PlayStation 4 versie van Grand Theft Auto Online. Daarna zullen we verder gaan met het spelen van diverse vette nieuwe deathmatches, races en andere jobs. Naast het gebruik van je headset gaat verder communicatie via de GTAGames.nl chat. Zodat je ook kan communiceren zonder headset of als je bijvoorbeeld de sessie niet in kunt komen. Deelnemers: [table=header]Deelnemers|PSN|Aanwezigheidsstatus|Headset @Joriz|Joriz86|Aanwezig|Ja @DDT Dorus|DDTDorus|Aanwezig|? @nolms|nolms|Aanwezig|Ja @KaiSkillzz|alaska1001|Waarschijnlijk aanwezig|Ja @hey800|th3_killertj3|onder voorbehoud|Ja @sabinee1995|sabientje1995|Afwezig|Ja @TekaLoca|TekaLoca|Aanwezig|Ja @tjarda1999|FoxSniperPro|Aanwezig|Ja @mikequdel|mikequdel|Aanwezig|Ja @taker1987|taker-mart|Aanwezig|Ja @Johncubano|johncubano|Aanwezig|Ja @Saimunfiction|saimunfcb|Aanwezig|? @Destump|Vitoauditore|Aanwezig|? @Insane_focus|insane_focus|Aanwezig|? [/table] Aantal plekken vrij: 7 Bewerkt: 9 december 2014 door Joriz Reageren
super_senne Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Doe met de livestream nu chat geluid aan Reageren
nolms Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 ik ben er bij, psn: nolms headset ja Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Ik zal proberen aanwezig te zijn, maar ik kan het niet beloven.. PSN: alaska1001 Headset: Ja Reageren
hey800 Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Ik doe mee ondervoorbehoud ivm school. psn: th3_killertj3 headset:ja Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Ik doe mee! Psn: sabientje1995 Headset: ja Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Ik doe mee, maar dat wist je al PSN: TekaLoca Heads: Ja Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 (bewerkt) omdat veel van de vorige meeting er ook zijn kom ik ook! headset ja psn FoxSniperPro (zou je deze in de playlist willen doen http://socialclub.rockstargames.com/crew/de_groene_zeep_bende/games/gtav/jobs/job/IKfP_4d-uUaUS8txrhYFEQ Bewerkt: 6 december 2014 door tjarda1999 Reageren
mikequdel Geplaatst: 7 december 2014 Rapport Geplaatst: 7 december 2014 doe ook mee psn. mikequdel headset. ja Reageren
mert17 Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 waneer komt er meeting voor PS3?? Reageren
taker1987 Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 als er plek is wil ik ook wel mee doen psn taker-mart , headset jah uiteraard want die word standaard bij de ps4 geleverd Reageren
Joriz Geplaatst: 8 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Dank voor het opgeven iedereen. Heb de lijst weer bijgewerkt. Er is zeker nog genoeg plek. Want we kunnen met 30 man spelen, al heb ik de lijst deze keer begrenst op 20 (wat ik dus nog altijd kan aanpassen naar 30) Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 8 december 2014 Rapport Geplaatst: 8 december 2014 Dank voor het opgeven iedereen. Heb de lijst weer bijgewerkt. Er is zeker nog genoeg plek. Want we kunnen met 30 man spelen, al heb ik de lijst deze keer begrenst op 20 (wat ik dus nog altijd kan aanpassen naar 30) een meeting met 30 mensen kan je nooit fatsoenlijk hosten Reageren
Johncubano Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Zou ik ook mee kunnen doen vnv. Psn is johncubano Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.