Johncubano Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Zou ik ook mee kunnen doen vnv. Psn is johncubano Reageren
sabinee1995 Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 IK moet me helaas afmelden voor vanavond. Reageren
Saimunfiction Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Heey, zou ik ook mee mogen doen? Mijn psn = saimunfcb groetjes simon Reageren
Joriz Geplaatst: 9 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Je staat er bij. Tot vanavond! Reageren
Destump Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 als er nog plek is voor vanavond ik kom online na het eten. mijn psn is Vitoauditore en mijn rockstar club naam is Nrse7en Reageren
Insane_focus Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Hallo.. Sorry voor mijn late reactie ma zou ik er nog bij kunnen aub? Mijn psn is insane_focus Reageren
Joriz Geplaatst: 9 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Dank aan alle mensen die zich hebben aangemeld. Ben nu bezig met het aanslingeren van mijn PS4. Als het goed is heeft iedereen via PSN een vriendverzoek gekregen. Alle mensen die zich hebben opgegeven krijgen iets voor 20:00 een uitnodiging om mee te spelen. Voor vragen en communicatie ben je welkom in de chat. Reageren
Joriz Geplaatst: 9 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Het was weer een super gezellige en drukke avond. Bij dezen de opname: Gameplay begint iets na 30ste minuut Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 december 2014 Rapport Geplaatst: 9 december 2014 Kon er jammer genoeg niet meer bij zijn (wel voor een tiental minuten, maar daar hadden we niks aan) vanwege het voetbal op TV, plus het feit dat ik te laat thuis kwam van mijn kapster. Ik hoop dat ik er de volgende keer wel bij zal kunnen zijn.. Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 10 december 2014 Rapport Geplaatst: 10 december 2014 was weer gezellig! en een mooie opkomst, het word gelukkig steeds drukker op de ps4! Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 10 december 2014 Rapport Geplaatst: 10 december 2014 1:04:00 beuk is joriz over de rand van de snelweg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.