DDT Dorus Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 (bewerkt) hallo iedereen vanavond spontane meeting sinterklaasafscheid (je moet wat verzinnen) platform ps4 aanvang 20 uur aanwezig: DDt Dorus platypus Joriz wat gaan we doen? freeroam, met eventuele activiteiten ter plekke verzonnen geen autos opblazen, of elkaar continu afschieten, meld mij aan als vriend en ik nodig je uit bij de meet psn zie onderschrift. Bewerkt: 6 december 2014 door DDT Dorus Reageren
hey800 Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Ik meld mij aan ondervoorbehoud. headset: ja. psn: th3_killertj3. Reageren
hey800 Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 Ik meld mij aan ondervoorbehoud. headset: ja. psn: th3_killertj3. mijn excuses ik kan helaas niet komen. Reageren
nolms Geplaatst: 6 december 2014 Rapport Geplaatst: 6 december 2014 ik kom psn: nolms headset:ja Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 7 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2014 en toch met zn 4en zo snel, geslaagd tijdverdrijf! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.