Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nu een betere SSD schijf er in.

Lekker, dan is die binnen 6 maanden al kapot. emo.gif

Daar zitten wij niet mee :puh:

Zolang we maar geen / weinig downtime hebben.

Bewerkt: door Crypteq
  • Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat mocht niet. Voor elk spel dat onder overig past mag een topic komen, maar voor een topic van een GTAForum-server is er blijkbaar geen ruimte. Dus we moeten het hier maar mee doen. Dit topic is nu eigenlijk toch niks meer dan mensen die op de server zitten.

Bewerkt: door Forumrunner

Leuk vliegveld Diggin :puh: Blijkt ook maar weer dat het een GTAforum-server is.

En wat het topic betreft: het kan toch ook prima in dit topic. Een apart topic lijkt mij ook enigszins overbodig, zit er ook wat meer leven in dit topic.

Bewerkt: door Foreigner97
Geplaatst:

Ben trouwens wat minder actief in de server omdat ik het nogal druk heb, ik zal wel weer wat vaker komen als ik vakantie heb. (Volgende week)

Geplaatst:

Ghasts kunnen trouwens cobblestone niet vernietigen. Ik zou zeggen dat je daar dus een laagje van maakt, dan zit je vrijwel veilig.

Geplaatst:

Elke block met een Blast Resistance van 23 of hoger is Ghast-bestendig. Cobblestone is de goedkoopste keuze en daarom voordehandliggend :puh:

Geplaatst:

Elke block met een Blast Resistance van 23 of hoger is Ghast-bestendig. Cobblestone is de goedkoopste keuze en daarom voordehandliggend puh2.gif

Heb je trouwens nog steeds sneeuw nodig? Ik heb namelijk een snow generator in mn (afgelegen) farm staan die je wel mag gebruiken. Je kan er makkelijk bij komen via de nether.

Geplaatst:

Ik wilde toch ook nog even hier melden dat ik vanaf morgen een weekje weg ben, richting het warmere zuiden :) Dus krijg niet te veel hoop als jullie me de komende week niet zien in de server. Tot horens!

Geplaatst:

Is er een mogelijkheid om met een programma bepaalde mobs uit te schakelen in Minecraft? Want ik en een vriend willen een soort zombie surivival gaan doen, een keertje om te kijken of dat leuk is. Maar dan willen we geen andere mobs. Is dat mogelijk?

Geplaatst:

Is er een mogelijkheid om met een programma bepaalde mobs uit te schakelen in Minecraft? Want ik en een vriend willen een soort zombie surivival gaan doen, een keertje om te kijken of dat leuk is. Maar dan willen we geen andere mobs. Is dat mogelijk?

Als je een bukkit server start kan je met essentials (plugin) mobs uitschakelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...