Crypteq Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 (bewerkt) Nu een betere SSD schijf er in. Lekker, dan is die binnen 6 maanden al kapot. Daar zitten wij niet mee Zolang we maar geen / weinig downtime hebben. Bewerkt: 20 februari 2013 door Crypteq Reageren
Basssss Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 Trouwens, er zou toch een apart topic komen voor deze server? Of heb ik dat verkeerd begrepen? :$ Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 Een plattegrondje van het vliegveld van mij en Gekarian (Sonofdragon) Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 (bewerkt) Dat mocht niet. Voor elk spel dat onder overig past mag een topic komen, maar voor een topic van een GTAForum-server is er blijkbaar geen ruimte. Dus we moeten het hier maar mee doen. Dit topic is nu eigenlijk toch niks meer dan mensen die op de server zitten. Bewerkt: 20 februari 2013 door Forumrunner Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 (bewerkt) Leuk vliegveld Diggin Blijkt ook maar weer dat het een GTAforum-server is. En wat het topic betreft: het kan toch ook prima in dit topic. Een apart topic lijkt mij ook enigszins overbodig, zit er ook wat meer leven in dit topic. Bewerkt: 20 februari 2013 door Foreigner97 Reageren
TalkingPear Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 Ben trouwens wat minder actief in de server omdat ik het nogal druk heb, ik zal wel weer wat vaker komen als ik vakantie heb. (Volgende week) Reageren
Sublime Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 Ghasts kunnen trouwens cobblestone niet vernietigen. Ik zou zeggen dat je daar dus een laagje van maakt, dan zit je vrijwel veilig. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 Elke block met een Blast Resistance van 23 of hoger is Ghast-bestendig. Cobblestone is de goedkoopste keuze en daarom voordehandliggend Reageren
Sublime Geplaatst: 20 februari 2013 Rapport Geplaatst: 20 februari 2013 Elke block met een Blast Resistance van 23 of hoger is Ghast-bestendig. Cobblestone is de goedkoopste keuze en daarom voordehandliggend Heb je trouwens nog steeds sneeuw nodig? Ik heb namelijk een snow generator in mn (afgelegen) farm staan die je wel mag gebruiken. Je kan er makkelijk bij komen via de nether. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 22 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2013 Staat de server uit? Reageren
Crypteq Geplaatst: 22 februari 2013 Rapport Geplaatst: 22 februari 2013 Staat de server uit? Nee, maar is laatst wel naar ander IP verhuist: 5.2.65.101:25697 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Geplaatst: 23 februari 2013 Ik wilde toch ook nog even hier melden dat ik vanaf morgen een weekje weg ben, richting het warmere zuiden Dus krijg niet te veel hoop als jullie me de komende week niet zien in de server. Tot horens! Reageren
myron.b Geplaatst: 23 februari 2013 Rapport Geplaatst: 23 februari 2013 Is er een mogelijkheid om met een programma bepaalde mobs uit te schakelen in Minecraft? Want ik en een vriend willen een soort zombie surivival gaan doen, een keertje om te kijken of dat leuk is. Maar dan willen we geen andere mobs. Is dat mogelijk? Reageren
Shorty_D Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Geplaatst: 26 februari 2013 Iemand die weet hoe je een live overview kan krijgen van je sp map? Reageren
danny12mb Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Geplaatst: 26 februari 2013 Is er een mogelijkheid om met een programma bepaalde mobs uit te schakelen in Minecraft? Want ik en een vriend willen een soort zombie surivival gaan doen, een keertje om te kijken of dat leuk is. Maar dan willen we geen andere mobs. Is dat mogelijk? Als je een bukkit server start kan je met essentials (plugin) mobs uitschakelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.