danny12mb Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Geplaatst: 26 februari 2013 Iemand die weet hoe je een live overview kan krijgen van je sp map? Uploaden naar een bukkit server en Dynmap plugin er op zetten.Van uit single player zelf kan je een minimap mod gebruiken zoals: Rei's minimap, maar als je een grotere map wil moet je echt voor de eerste optie gaan. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 26 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2013 Heeft de server problemen/lagg oid? Want er is niemand online, en als ik speel krijg ik na een poosje last van blokjeslagg. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 februari 2013 Rapport Geplaatst: 26 februari 2013 Minecraft durft wel eens problemen te hebben van Blockjes lagg ja. Ik denk niet dat dat probleem noodzakelijk bij de server ligt, maar bij de huidige versie Reageren
Shorty_D Geplaatst: 27 februari 2013 Rapport Geplaatst: 27 februari 2013 Iemand die weet hoe je een live overview kan krijgen van je sp map? Uploaden naar een bukkit server en Dynmap plugin er op zetten.Van uit single player zelf kan je een minimap mod gebruiken zoals: Rei's minimap, maar als je een grotere map wil moet je echt voor de eerste optie gaan. Dank Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 Er is helemaal niemand meer op de server online. Is iedereen de interesse ineens verloren? Misschien is het een goed idee om een nieuwe map te beginnen? Reageren
Basssss Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 (bewerkt) Er is helemaal niemand meer op de server online. Is iedereen de interesse ineens verloren? Misschien is het een goed idee om een nieuwe map te beginnen? Ik en Isic zijn donderdag nog even in de server geweest. Als er een nieuwe map komt, ben ik weg. Mag ik weer helemaal overnieuw beginnen. Ik denk dat iedereen het gewoon weer wat drukker heeft, nu de vakanties zijn afgelopen. Mijpart gaan we een keer een weekendje met z'n allen tegen de Ender Dragon vechten, of de Wither oproepen. Bewerkt: 2 maart 2013 door Basssss Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 Precies. We hebben nu een periode van vakanties achter de rug (alhoewel de vakantie in sommige delen nog steeds bezig is, maar een groot deel van de MC-spelers had al eerder vakantie) en daarom is het nu wat rustiger dan afgelopen tijd. Vergeet ook niet dat een groot deel van de tijd dat de server bestaat, het eigenlijk telkens vakantie is geweest. De toenmalige drukte zal niet de hele tijd standhouden. Ik ben afgelopen week ook niet online geweest, simpelweg vanwege school en andere verplichtingen. Opnieuw beginnen zou ik absoluut niet waarderen, ik ben net lekker bezig en ik heb, net als Bas, geen zin om helemaal overnieuw te beginnen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 Op den duur heb je gewoon zoveel spul dat je niet meer weet wat je er mee aan moet vangen. Ik heb nu al 3 stacks Netherwart, goed voor 576 potions, een halve kist vol blaze rods, 8 blokken diamond, bijna een hele stack ijzer blokken, etc, etc. Dan zou het wel fijn zijn om eens opnieuw te beginnen. Maar dan kan je eigenlijk net zo goed even op een willekeurige plaats een portal in de Nether bouwen en zien waar je uit komt. (Ocean Biome, wellicht. >.<). Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 Of wat nieuwe dingen uitproberen als een nieuwe gamemode. Bijvoorbeeld dat iedereen een bow, full armor, een stack beef en arrows krijgt en dan in een omgeving elkaar proberen uit te schakelen. Dan met twee kastelen wellicht die je moet veroveren, zulke dingen. Reageren
Basssss Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 Die gamemodes zijn wel leuk, maar dan lijkt het me leuker als je deze gewoon compleet legit in de huidige map bouwt. Als je je dan toch verveeld, heb je in ieder geval iets te doen. Verder zijn er genoeg andere dingen om te bouwen. Mijpart bouw je een pretpark met een achtbaan. De stad moet ook nog steeds een enorm metronetwerk krijgen, zover ik weet. Genoeg mogelijkheden dus. Trouwens, Isic en ik zijn nu in de server. Dus als je zin hebt, voel je vrij om te komen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 Het is inderdaad wel waar dat na een bepaalde tijd de fun er lichtjes uit is. Had na een week 150 Blocks Lapis, 160 Blocks Iron, iets van een 25 Blocks aan Diamond en 80 Blocks Gold. Tja, wat moet je dan nog gaan doen? Nog meer gaan minen? Lijkt best zinloos hè. Daarnaast is het ook zeer demotiverend als je een week bezig bent aan het proper maken van je omgeving om dan in te loggen en te zien dat er ineens een kanaal door je metrotunnel is gebouwd, dat een deel van je bomen weg zijn, dat er ineens een theater voor je stadhuis staat op een plaats waar niks mocht staan en ga zo maar door. Ik denk dat ik gewoon niet echt geschikt ben voor een server, ik wil alles in de directe omgeving onder controle hebben :3 Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 Bouw er een muur omheen. :3 Reageren
Basssss Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 Of leg het bos weer terug. Iemand had naast mijn huis ook alles omgehakt en uitgegraven. Nu ligt er weer een bos. :3 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 Die gamemodes lijken me wel leuk. Gewoon iets als dat Minecraft Hunger Games ofzo. Dan moeten we dat wel vooraf afspreken natuurlijk. Een metrosysteem kunnen we ook wel gebruiken, maar dan hebben we wel sponsoren nodig die de iron leveren. Ook is het lastig omdat iedereen megagrote farms onder zijn huis heeft gebouwd. Dan moeten we misschien meer denken aan een metro in de lucht, zoals in GTA 4. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 maart 2013 Rapport Geplaatst: 2 maart 2013 Hunger Games lijken me wel heel vet. Een spleef arena is misschien ook leuk? Metro moet wel kunnen, gewoon onder het pad door. Ik bouw alleen onder mn eigen gebied, dus van mij heb je dan geen last Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.