Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb de afgelopen dagen eens goed zitten zoeken en ik denk eindelijk een interessante seed te hebben gevonden voor mijn eilandidee. Het is een seed waarbij drie relatief grote eilanden bij elkaar liggen, geïsoleerd van de rest van de wereld. Ik heb er een kaart van gegenereerd. De spawn bevindt zich op het kleinere eiland onderin:

islands01.png

Met wat aanpassingen in MCEdit zou daar dit van gemaakt kunnen worden, wat wat mij betreft een perfecte speelwereld voor ons zou zijn:

islands02.png

Het eiland rechts bestaat vooral uit prachtig gevormde en interessante bergen met vele meertjes in de dalen. Het spawneiland onderin is redelijk vlak en bestaat uit plains. Het eiland links is zeer gevarieerd en bevat o.a. plains, swamps, desert en tundra. Als je goed kijkt zie je bomen, wat een beetje de grootte van de eilanden aangeeft. Het zijn redelijk grote eilanden dus, waarmee er voor iedereen ruim voldoende bouwruimte zou moeten zijn.

Dus, wat vinden de heren en dame?

Geplaatst:

Het heeft wel potentiëel, maar ik ben natuurlijk altijd gericht op het volledig uitbuiten van de gehele wereld en dan klinkt zo'n geïsoleerd eiland of 3 wel wat claustrofobisch. Eén van de belangrijk begindingen is dan een brug of 3 leggen (en een kunstmatig eiland maken van de kleinere eilandjes of er naast) en dan kan het wel leuk zijn :3

Geplaatst:

Leuke eilanden, ik zie me daar al wel op bouwen.

@phoenyxar Claustrofobisch... nah.. tis best groot, als je kijkt naar het rechter eiland, rechts bovenin, daar staan bomen, best veel... dus is denk vrij groot.

Maar leuk idee die eilanden

Geplaatst:

Lijkt mij ook wel leuk, iedereen bouwt wat bij elkaar ipv duizenden coördinaten verder een nederzetting te beginnen. Al hoop ik wel dat je mag exploren overzees. :puh:

Geplaatst:

Ik vind een nieuwe map nog steeds niks. Mocht het doorgaan, dan zien jullie me waarschijnlijk ook niet meer op de server. :puh: Als de server nou eens naar 1.5 ging, dan kwam ik wel weer op de huidige map. :roll:

Geplaatst:

zou iemand het ip van de server kunnen posten? zonodig via een PB (als het niet openbaar mag)

ik heb vandaag alle minecraft zooi van mn laptop verwijderd, daarmee ook de servers waarop ik speelde :muur::klap:

Geplaatst:

Voor de meesten is minecraft denk ik alleen maar om toe te bouwen naar een bepaald level van beschaving. Als dat behaald is lijkt de lol en het nieuwe er wel een beetje van af. Dan maakt het niet uit op wat voor map je zit, uiteindelijk gaat iedereen weer weg. En oude gebouwen zien verdwijnen is jammer, maar een nieuwe beschaving opbouwen vind ik altijd weer leuker. Hoewel die map na een tijdje ook weer saai wordt, dan begint men weer opnieuw. :puh:

Geplaatst:

zou iemand het ip van de server kunnen posten? zonodig via een PB (als het niet openbaar mag)

ik heb vandaag alle minecraft zooi van mn laptop verwijderd, daarmee ook de servers waarop ik speelde :muur::klap:

5.2.65.101:25697

Tada. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Wanneer zijn servertijden trouwens? Ik (RudeboyD) wil eens gaan checken op de map, heb zin om te bouwen.

edit: nvm.

Ik ga er meteen in. :puh:

edit 2: nvm, kan niks ik log weer uit. :puh:

Bewerkt: door Shorty_D
Geplaatst:

Wanneer zijn servertijden trouwens? Ik (RudeboyD) wil eens gaan checken op de map, heb zin om te bouwen.

De server is 24/7 te bereiken :).

En hoeso kan je niks doen? Als je gewoon op de server aanwezig bent dan moet je je registreren waarna je kan inloggen.

@Alle spelers van de server

De server zal nadat Bukkit (dit is de server) geupdate is, ook geupdate worden.

Verder zal ik eens kijken dat er een poll komt waarin mensen kunnen stemmen over eventeel een nieuwe map.

Geplaatst:

Ik heb de poll aangepast, maar de resultaten van de vorige poll worden om de een of andere reden overgezet naar deze nieuwe poll.

Geplaatst:

Ik heb de poll aangepast, maar de resultaten van de vorige poll worden om de een of andere reden overgezet naar deze nieuwe poll.

Probeer de hele poll eens te verwijderen en vervolgens weer toe te voegen? :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

En hoeso kan je niks doen? Als je gewoon op de server aanwezig bent dan moet je je registreren waarna je kan inloggen.

:{

En hoe moest dit ook alweer? :$

Edit: en als ik op T (chat) druk, doet ie niks. :puh:

Bewerkt: door Shorty_D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...