Foreigner97 Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 (bewerkt) Zeer verslavend, dat spel. Afgelopen week een redelijke tijd gespendeerd op de server... Goed, ben blij met mijn woongebied: een eiland genaamd Got Land. Ligt ergens bij Zweden. 'n Prachtig eiland, het is namelijk vrij groot en compleet vlak. Prima om te bebouwen, dus. Inmiddels heb ik een farm met wheat, potatoes en carrots, een tree farm, een huis, een mijn, een schapenstal en een huisje voor brewing waar ik tevens nether wart verbouw. Over de stal ben ik echter niet echt tevreden, dus ik ben van plan om 'm flink te verbouwen, zodat hij er (ongeveer) als volgt uitziet: Dat gaat dus veel clay en rose red (dus veel tijd) kosten, maar goed, dat is wat het spel leuk maakt, nietwaar? Verder nog enkele screens: M'n huisje met op de voorgrond de tree farm De tree farm in volle glorie De tree farm zonder bomen. De cobblestone blocks voorkomen die belachelijk grote en vooral irritante bomen. Binnenkort wordt de farm uitgebreid met jungle trees, die ik uit Afrika heb gehaald De 'gewone' farm. Rechts staan aardappelen, inmiddels op het tweede vlak ook, in het midden staat wheat, en inmiddels zijn er op de linkse vlakken wortels geplant Erg leuke server, hier ben ik nog wel eventjes zoet mee... Bewerkt: 22 augustus 2013 door Foreigner97 Reageren
Shorty_D Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2013 (bewerkt) lol BOOM! edit: Seriously, ik kwam de server in en zag een lege plek. Ging naar Gibraltar, en meneer kwam binnen en trok naar de overkant. Niks aan de hand toch? Maar oh nee, men ging een bestaan opbouwen in Sicilië. Prima. Naar mate de tijd verstreek kwam de gedachte van een permanente brug ("arabisch" brugje een blok of 5 boven het water) en een soort van arabisch dorp tegen de heuvels aan. Maar nee hoor, meneer komt terug en claimt hetzelfde gebied waar ie van vertrok onder het mom "colonie". JA HALLO! Eerst gaat ie naar Sicilië met de gedachte dat dat zijn gebied nu was, nu komt meneer terug alsof ie nooit is weggeweest. Sorry hoor maar, dit gaat me iets over mijn limit. Maar goed whatever, misschien dat ik terug kom, misschien ook helemaal niet meer. Voor vandaag heb ik het ff gehad. Bewerkt: 23 augustus 2013 door Shorty_D Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2013 Ik kreeg echt een geniaal idee daarstraks. Ik maak een dierentuin in Hongarije: -Joriz de iron ogre -Jet de poes -PatrickWaf -GTA-sheep -Koe-mzungu -Nandro het varken -Thuco het paard -Matthijs de squid -Jacky en Levi zijn kippen Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2013 (bewerkt) -Matthijs de squid Veel succes, ik heb al een uur tevergeefs gezocht om squids en bovendien zijn squids niet blijvend, dus spawnen/despawnen ze weer na een tijdje. Maar het is wel een gaaf idee, veel succes! Zijn er trouwens wel ocelots te vinden in de jungles? Bewerkt: 23 augustus 2013 door Foreigner97 Reageren
3L1077 Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2013 Als je 'n squid een nametag geeft, despawnt ie niet. Ik hoop het wel, want Jet is toch echt een poes! Reageren
Crypteq Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2013 Ik mag u heugelijk meedelen dat ik een slime's heb gevonden. Haal uw dierbare bezittingen maar tevoorschijn Reageren
FireFighter Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Heb je dit serieus gedaan? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Lol diamonds, speel sinds gister op de server: 5 Dia blocks = 5x9 = 45 Dia's Full dia armor = 24 Dia's Pick = 3 Dia's Spade = 1 Dia Axe = 3 Dia Sword = 2 Dia Losse Dia's = 7 Is 85 Diamonds. Reageren
Sublime Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Hmmm, seems legit ..... Of je hebt gewoon 12 uur non-stop gespeeld of cheats! Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Neehoor, kijk m'n mines maar. Reageren
SimonHood Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Komt de naam Abeie4321 jullie bekend voor, op de server? Reageren
Cabyon Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Ook even een sfeerimpressie van mijn kant. Sorry voor de absurd slechte foto's. :$ Vikingrad! Screentje genomen voor de deur van mijn woonhuis, staan wel een aantal gebouwen niet op. Links de schapenboerderij, rechts de boerderij, verderop de twee havens en helemaal achter in de afbeelding de Tretarn. Close-up van de Tretarn. Kijkje in mijn pittoreske boerderijtje. Groeit als een tierelier. Ik tussen de dames. Reageren
3L1077 Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 (bewerkt) Het meest niet-haalbare project sinds lange tijd. Die bol heeft dus wel een diameter van zo'n 20 blocks. Zou ik 'm proberen bouwen of niet? Bewerkt: 25 augustus 2013 door 3L1077 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Zou kunnen, maar wat is het? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.