Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik had een aantal vragen over jullie server.

Zijn jullie veel actief er op en wat doen jullie zoal? Ik heb al wel wat pagina's doorgelezen van dit topic. Bouwen jullie alleen of zoeken jullie ook gezamelijk en/of alleen naar grondstoffen en andere dingen? Ik zou wel graan joinen want het lijkt me wel leuk!

Geplaatst:

Ik had een aantal vragen over jullie server.

Zijn jullie veel actief er op en wat doen jullie zoal? Ik heb al wel wat pagina's doorgelezen van dit topic. Bouwen jullie alleen of zoeken jullie ook gezamelijk en/of alleen naar grondstoffen en andere dingen? Ik zou wel graan joinen want het lijkt me wel leuk!

We bouwen onze eigen dorp op de map. In principe kun je overal bouwen, mits het niet bezet is. Het hangt er vanaf of je samen zoekt naar grondstoffen etc., sommige spelen alleen, andere samen, dat geldt ook voor bouwen.

Kom eens langs anyway. :D

Geplaatst: (bewerkt)

Is er best leuk, en altijd wel gezellig. :) Er is altijd wel iemand online.

Soms 8-10 man in de avond.

Bewerkt: door 3L1077

Lijkt me leuk en ik probeer zeker nog langs te komen. Vrienden spelen het niet meer maar ik heb er altijd wel lol mee gehad. Hoe communiceren jullie onder elkaar dan? En als ik er in kom kan ik zo een stuk land voor mezelf pakken?

Bewerkt: door AXIO
Geplaatst:

Hoe communiceren jullie onder elkaar dan? En als ik er in kom kan ik zo een stuk land voor mezelf pakken?

Nou, daar hebben we de Chat voor. Sommigen gebruiken Skype (of andere communicatiemedia) als extra.

En ja, je kunt een stukje land claimen, zo lang als je het maar duidelijk maakt en niet te dicht bij anderen gaat zitten.

'You're not whitelisted on this server!'

Het IP-adres is toch: 198.20.96.157 ?

Bewerkt: door AXIO
Geplaatst:

Dan zul je even je Minecraft-naam (liefst GTAF-naam) moeten geven en met wat geluk voegt Crypteq of Venzio je snel toe aan de lijst.

Nee, er is geen whitelist. Jij hebt dan ook niet het huidige IP-adres (die uit de hoofdpost is outdated).

De huidige IP is 198.20.99.164 ^_^

Bewerkt: door Foreigner97

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...