Bierbuikje Geplaatst: 29 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2013 Ik ben bang dat ik niet meer veel in de server te vinden zal zijn. Niet dat ik niet wil, graag zelfs! Maar ik kan er de tijd niet voor vinden om er even goed voor te zitten. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Ene koekjenl griefed van alles.. Bij mij heeft hij zojuist al mijn koeien vermoord/opgeblazen met creepers. En ging de villargers killen van mijn buurman.. Hakt gaten in mijn muren.. Ik heb zelfs bewijs.. Niet goed te zien, maar als je goed kijkt zie je hem een villager killen.. Alle dieren van Henk worden atm gekillt.. EDIT: Heeft ook iets in estonia gedaan. >>> Door Bassieboy35: Volgende keer bewerk knop gebruiken.<<< Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 (bewerkt) Alles is weg. Alles. Hij heeft alles gedood, alles vernielt. Iemand die alles terug kan draaien? 40 witte schapen, 40 kippen, 20 koeien, 20 varkens. M'n huis. En m'n bed. Ik dacht /home, en toen stond ik opeens in de spawn... Ben weer terug gelopen. Netherportal is gesloopt, Jancos dieren zijn ook weg, bijna alle villagers zijn gedood. Echt bagger dit Bewerkt: 31 augustus 2013 door _Night-Men_ Reageren
3L1077 Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Ze zijn toch niet aan hongarije gekomen? :'( Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 en ik heb geluk gehad Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Alles is weg. Alles. Hij heeft alles gedood, alles vernielt. Iemand die alles terug kan draaien? 40 witte schapen, 40 kippen, 20 koeien, 20 varkens. M'n huis. En m'n bed. Ik dacht /home, en toen stond ik opeens in de spawn... Ben weer terug gelopen. Netherportal is gesloopt, Jancos dieren zijn ook weg, bijna alle villagers zijn gedood. Echt bagger dit Ik heb hem nog gekillt en hem je ench table nog veilig ergens gelegd.. Al weet ik niet of hij nu bij bij bezig is.. Reageren
myron.b Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Kan Crypteq die koekjesnl noob niet bannen ? Altijd leuk om andermans eigendommen te slopen, koekjesnl , mocht je dit lezen: verdwijn van de server en kom never nooit meer terug! Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Kan Crypteq die koekjesnl noob niet bannen ? Altijd leuk om andermans eigendommen te slopen, koekjesnl , mocht je dit lezen: verdwijn van de server en kom never nooit meer terug! Ik: Waarom.. Hij: Leuk Ik: Nou krijg je een ban op de server Hij: Boeie [Killt alles van Night_Men] Ik: Stop nou.. [ik kill hem] Hij: [Gaat naar Nether met een bed en vernietigd daar alles] Reageren
3L1077 Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Zal wel weer een 12-jarige geweest zijn. Reageren
Sublime Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Hoe heet hij op gtaforum dan? Heb ik weer iemand om te pesten ^^ Reageren
HA5H Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 (bewerkt) Ik kan helemaal niet op de server komen a.k.a. niet whitelisted? (Gebruikersnaam op Minecraft = Forumnaam) Bewerkt: 31 augustus 2013 door Haakontje Reageren
myron.b Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Goed dat er een whitelist is, dan kan Crypteq of iemand anders bijhouden wie er allemaal op de server zitten en zo achterhalen wie de griefer is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.