Dark_Zemy Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Ik kan helemaal niet op de server komen a.k.a. niet whitelisted? (Gebruikersnaam op Minecraft = Forumnaam) Neehoor, mijn IGN is Kn0cked.. Maar hier.. ja, Dark_Zemy. Reageren
HA5H Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Ah okay.. Nouja.. Hopen dat hij een ban krijgt. Reageren
Cabyon Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 Ik kan helemaal niet op de server komen a.k.a. niet whitelisted? (Gebruikersnaam op Minecraft = Forumnaam) Er is geen whitelist. Heb je de laatste Minecraft Launcher? Reageren
HA5H Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
Cabyon Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 (bewerkt) Ik kan helemaal niet op de server komen a.k.a. niet whitelisted? (Gebruikersnaam op Minecraft = Forumnaam) Er is geen whitelist. Heb je de laatste Minecraft Launcher? Ja, ik draai versie 1.6.2. Ook het juiste server-IP? Dat is 198.20.99.164. Bewerkt: 31 augustus 2013 door Cabyon Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 31 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2013 (bewerkt) Op de huidige server (de IP die Cabyon net postte) zit geen white list. De server die in de openingspost staat, is outdated maar heeft wél een white list. Volgens mij heeft iemand anders dat IP overgenomen en er een white list op gepleurd. Dat griefen is buitengewoon triest en onnodig. Ik heb nooit gesnapt hoe mensen plezier kunnen hebben in het vernietigen van andermans progressie en creaties: alsof je niets beters te doen hebt... Volgens mij is koekjesnl een gebruiker die een inactief of gebanned account op het forum heeft, maar wel op de server zit (zo zijn er wel meer). Daar is uiteraard niets mis mee, Wykiey is daar ook één van, en dat is een hartstikke aardige en gezellige speler. Nou ja, ik zal Crypteq even een PB'tje sturen met de melding dat er gegriefd is, dan zal hij het zo snel mogelijk wel oplossen. Edit: krijg net via Skype een berichtje van Venzio: koekjesnl is geband. Ik hoop/neem aan dat het griefen dan zo snel mogelijk terug wordt gedraaid. Bewerkt: 31 augustus 2013 door Foreigner97 Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 1 september 2013 Rapport Geplaatst: 1 september 2013 we moeten even iedo;passen voor de griefwers o;p de server want sze griefen vanalles Reageren
Crypteq Geplaatst: 1 september 2013 Rapport Geplaatst: 1 september 2013 Alles wat die koekjesnl heeft gedaan is teruggedraaid, alles zou weer correct moeten zijn (bedankt PRISM ) De slechte mijnheer is verbannen. Verder voor het ip in het hoofdtopic, hiervoor heb ik de topicstarter (forumrunner) al geruime tijd gecontacteerd maar hij is al lange tijd niet online geweest Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 1 september 2013 Rapport Geplaatst: 1 september 2013 Moet die in de hoofdpost? Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 1 september 2013 Rapport Geplaatst: 1 september 2013 Ik heb ook Minecraft maar ik doe het niet zoveel. Ik heb een tijd gehad dat ik elke dag aan het bouwen was maar ik wist niet meer wat ik moest bouwen. Ik heb me eigen stad gemaakt, klein hoor, niet echt heel boeiend. Ik ben geen pro minecraft die een hele grootte stad heeft gebouwd. Gewoon voor mezelf. Online doe ik ook niet aan. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2013 Oh, sorry voor mijn afwezigheid, maar volgens mij heb ik geen persoonlijke berichten gekregen van Crypteq. Reageren
Crypteq Geplaatst: 1 september 2013 Rapport Geplaatst: 1 september 2013 Oh, sorry voor mijn afwezigheid, maar volgens mij heb ik geen persoonlijke berichten gekregen van Crypteq. Als het goed is wel, maar ik zal nogmaals even het berichtje sturen Reageren
AXIO Geplaatst: 1 september 2013 Rapport Geplaatst: 1 september 2013 Is het geen idee om een apart topic aan te maken voor 'onze' Minecraft server? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.