Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan helemaal niet op de server komen a.k.a. niet whitelisted?

(Gebruikersnaam op Minecraft = Forumnaam)

Neehoor, mijn IGN is Kn0cked.. Maar hier.. ja, Dark_Zemy.

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Er is geen whitelist. Heb je de laatste Minecraft Launcher?

Geplaatst: (bewerkt)

Er is geen whitelist. Heb je de laatste Minecraft Launcher?

Ja, ik draai versie 1.6.2.

Ook het juiste server-IP? Dat is 198.20.99.164.

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst: (bewerkt)

Op de huidige server (de IP die Cabyon net postte) zit geen white list. De server die in de openingspost staat, is outdated maar heeft wél een white list. Volgens mij heeft iemand anders dat IP overgenomen en er een white list op gepleurd.

Dat griefen is buitengewoon triest en onnodig. Ik heb nooit gesnapt hoe mensen plezier kunnen hebben in het vernietigen van andermans progressie en creaties: alsof je niets beters te doen hebt... :bonk: Volgens mij is koekjesnl een gebruiker die een inactief of gebanned account op het forum heeft, maar wel op de server zit (zo zijn er wel meer). Daar is uiteraard niets mis mee, Wykiey is daar ook één van, en dat is een hartstikke aardige en gezellige speler.

Nou ja, ik zal Crypteq even een PB'tje sturen met de melding dat er gegriefd is, dan zal hij het zo snel mogelijk wel oplossen.

Edit: krijg net via Skype een berichtje van Venzio: koekjesnl is geband. Ik hoop/neem aan dat het griefen dan zo snel mogelijk terug wordt gedraaid. :)

Bewerkt: door Foreigner97
Geplaatst:

Alles wat die koekjesnl heeft gedaan is teruggedraaid, alles zou weer correct moeten zijn (bedankt PRISM :D)

De slechte mijnheer is verbannen.

Verder voor het ip in het hoofdtopic, hiervoor heb ik de topicstarter (forumrunner) al geruime tijd gecontacteerd maar hij is al lange tijd niet online geweest :(

Geplaatst:

Ik heb ook Minecraft maar ik doe het niet zoveel. Ik heb een tijd gehad dat ik elke dag aan het bouwen was

maar ik wist niet meer wat ik moest bouwen.

Ik heb me eigen stad gemaakt, klein hoor, niet echt heel boeiend.

Ik ben geen pro minecraft die een hele grootte stad heeft gebouwd. Gewoon voor mezelf. Online doe ik ook niet aan.

Geplaatst:

Oh, sorry voor mijn afwezigheid, maar volgens mij heb ik geen persoonlijke berichten gekregen van Crypteq.

Geplaatst:

Oh, sorry voor mijn afwezigheid, maar volgens mij heb ik geen persoonlijke berichten gekregen van Crypteq.

Als het goed is wel, maar ik zal nogmaals even het berichtje sturen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...