Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Is het geen idee om een apart topic aan te maken voor 'onze' Minecraft server?

Hebben we al geprobeerd, maar het mag niet.

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, dit is Ireland :

19l4w4.jpg

53qvmc.jpg

34r88rc.jpg

Doelen:

* Haven met schepen.

* Huis upgrade.

* Kas met sugar cane / potato farm / pumpkin farm.

* Hotel.

* Paardenstal.

* Vuurtoren / boomhut.

* Toren op huis.

Bewerkt: door myron.b
Geplaatst:

Nou, dit is Ireland :

19l4w4.jpg

53qvmc.jpg

34r88rc.jpg

Doelen:

* Haven met schepen.

* Huis upgrade.

* Kas met sugar cane / potato farm / pumpkin farm.

* Hotel.

* Paardenstal.

* Vuurtoren / boomhut.

* Toren op huis.

Wow wat mooi.

Geplaatst: (bewerkt)

Zo, laat ik dan maar weer eens wat van mijn kant laten zien. Ben afgelopen week nauwelijks online geweest aangezien school weer is begonnen, maar goed, ik heb toch wel wat progressie geboekt ten opzichte van vorige keer.

Ik zit op Got Land, een eilandje naast Zweden:

cvYil3y.jpg

Hieronder een overview van mijn gebied:

RQHWCCw.jpg

Goed, laten we maar beginnen met hetgeen ik de laatste tijd mee bezig ben geweest: een storage room. Ofwel plek met allerlei chests waar spullen soort bij soort gesorteerd worden.

ACWUF4D.jpg

Bovenstaand screenshot betreft uiteraard de binnenkant, de buitenkant is nog niet helemaal af, maar daar wordt uiteraard nog aan gewerkt.

Buitenkant:

5igU4pn.jpg

Ik heb wat lopen experimenteren met de muren. Vond het design zo op zich wel geslaagd. Aan de rechter kant zie je overigens mijn mijn, die nog niet zo uitgebreid en afgewerkt is.

Goed, dit is mijn huis:

FpGEazX.jpg

De binnenkant is nog niet echt afgewerkt en één grote bende, dus dat is weinig interessant.

Tree farm:

eej6t7W.jpg

En de normale farm. Respectievelijk carrots, wheat en potatoes.

DhLyeUi.png

Mijn schapenschuur. Zoals ik een tijdje terug al had gezegd heb ik het design van een soort Barnyard-stal gebruikt ter inspiratie. Zelf vind ik 'm best geslaagd, al zal ik binnen nog één en ander af moeten maken.

n90zNQr.png

En tot slot, mijn brewing-room. Niet mijn beste gebouw, maar ach, ik vond 'm wel tof.

RC6Nexr.png

Hoe gaat het verder met jullie? :)

Bewerkt: door Foreigner97
Geplaatst:

Bijna niet meer online geweest :$ ,

Enige productieve wat ik heb gedaan, is iemand gebanned :D

Ook mag ik mededelen dat er nu meer dan tien duizend cactussen in de woestijn te vinden zijn :)

Geplaatst:

Zo, laat ik dan maar weer eens wat van mijn kant laten zien. Ben afgelopen week nauwelijks online geweest aangezien school weer is begonnen, maar goed, ik heb toch wel wat progressie geboekt ten opzichte van vorige keer.

Ik zit op Got Land, een eilandje naast Zweden:

cvYil3y.jpg

Hieronder een overview van mijn gebied:

RQHWCCw.jpg

Goed, laten we maar beginnen met hetgeen ik de laatste tijd mee bezig ben geweest: een storage room. Ofwel plek met allerlei chests waar spullen soort bij soort gesorteerd worden.

ACWUF4D.jpg

Bovenstaand screenshot betreft uiteraard de binnenkant, de buitenkant is nog niet helemaal af, maar daar wordt uiteraard nog aan gewerkt.

Buitenkant:

5igU4pn.jpg

Ik heb wat lopen experimenteren met de muren. Vond het design zo op zich wel geslaagd. Aan de rechter kant zie je overigens mijn mijn, die nog niet zo uitgebreid en afgewerkt is.

Goed, dit is mijn huis:

FpGEazX.jpg

De binnenkant is nog niet echt afgewerkt en één grote bende, dus dat is weinig interessant.

Tree farm:

eej6t7W.jpg

En de normale farm. Respectievelijk carrots, wheat en potatoes.

DhLyeUi.png

Mijn schapenschuur. Zoals ik een tijdje terug al had gezegd heb ik het design van een soort Barnyard-stal gebruikt ter inspiratie. Zelf vind ik 'm best geslaagd, al zal ik binnen nog één en ander af moeten maken.

n90zNQr.png

En tot slot, mijn brewing-room. Niet mijn beste gebouw, maar ach, ik vond 'm wel tof.

RC6Nexr.png

Hoe gaat het verder met jullie? :)

Goed goed, ik heb Zweden geclaimed en ben begonnen aan de bouw van Stockholm aan de kust, aan het uiteinde van je geheime tunnel :puh:

Geplaatst:

Ah, gezellig, meer buren. :puh:

Die tunnel heb ik niet gegraven, hoor. Crypteq heeft die tunnel vanaf zijn eiland, langs mijn eiland, naar het vaste land gegraven. :)

Geplaatst:

Ah, gezellig, meer buren. :puh:

Die tunnel heb ik niet gegraven, hoor. Crypteq heeft die tunnel vanaf zijn eiland, langs mijn eiland, naar het vaste land gegraven. :)

Tss.. klootzak dat 'ie er is.. :t

Geplaatst:

Laatst nog een opgestart, maar door die nieuwe launcher is m'n spel in een keer heel sloom. 40 FPS en het is veel. Ik had ergens gelezen dat de nieuwe launcher de Intel graphics gebruikt i.p.v. de grafische kaart. Idioot. En ik heb geen idee hoe/of ik dat kan veranderen.

Geplaatst:
Laatst nog een opgestart, maar door die nieuwe launcher is m'n spel in een keer heel sloom. 40 FPS en het is veel. Ik had ergens gelezen dat de nieuwe launcher de Intel graphics gebruikt i.p.v. de grafische kaart. Idioot. En ik heb geen idee hoe/of ik dat kan veranderen.

Ik mag al erg blij zijn als ik het met 40 FPS kan spelen, hoor...

Geplaatst:

Compleet gelijk heb je, die nieuwe launcher is gewoon (toch op dat vlak) slecht. Ik speel momenteel op Tiny (oftewel een renderafstand van 32 blocks), ik ben enorm blij dat dat tenminste nog vlot speelt. Bij Short is hij speelbaar, maar durft hij vaak kleine laggspikes geven en dat bouwt gewoonweg voor geen ene meter. Tiny it is.

Voorbeeld: Die laatste screen heeft een minuut staan renderen op Normal, zo slecht werkt het dus momenteel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...