Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Bericht omtrent de server:

Wie wil/gaat er in de aankomende maand in de server blijven spelen?

Want de hosting moet over enkele dagen dan verlengd worden. En als er maar twee spelers zijn die maar willen gaan spelen, dan is het een beetje zonde van het geld. ;)

Dus geef a.u.b. even aan wat je wilt gaan doen, misschien het beste via PB, om zo niet het topic te vervuilen :).

Geplaatst:

ik wil ook blijven spelen

EDIT:

oke ik ben geband???

wat heb ik gedaan?

>>> Door Bassieboy35: In het vervolg de bewerk knop gebruiken.<<<

Geplaatst:

oke ik ben geband???

wat heb ik gedaan?

Gebruik a.u.b. voortaan de bewerkknop onderaan je bericht, hiervoor is geen nieuw bericht nodig.

Je IP komt overeen met die van de speler koekjesnl, die ook in de server speelde, is dit een familielid o.i.d.?

In iedergeval is je IP gebanned, omdat daar met een account op gegriefd is.

Geplaatst:

Dubbelpost, foei! Bewerk knopje gebruiken volgende keer!

>>> Door Bassieboy35: Wat voegt deze post toe aan het topic?<<<

Geplaatst:

koekjesnl is een vriend van me die in het weekend wel eens komt gamen samen met mijn dan neemt hij zn laptop mee

EDIT:

hij zij idd dat hij gegrieft had.

Ach ja, ik zoek wel een andere server

excuses, weer dubbelpost. zal er op letten

maar er is geen mogelijkheid dat ik ge-unbanned kan worden?

>>> Door Bassieboy35: Dubbelpost wederom samengevoegd. Zie je inbox. ;)<<<

Geplaatst:

koekjesnl is een vriend van me die in het weekend wel eens komt gamen samen met mijn dan neemt hij zn laptop mee

EDIT:

hij zij idd dat hij gegrieft had.

Ach ja, ik zoek wel een andere server

excuses, weer dubbelpost. zal er op letten

maar er is geen mogelijkheid dat ik ge-unbanned kan worden?

>>> Door Bassieboy35: Dubbelpost wederom samengevoegd. Zie je inbox. knipoog.gif<<<

Als jij 't niet was zouden ze je wel kunnen unbannen denk ik. ;)

Geplaatst:

Zo dat er later weer alles vernield word? Lijkt mij niet verstandig en als je er boos om bent zal ik maar even met die leuke vriend van je praten. Ik heb overigens al een pb gestuurd met dat ik door wil.

Geplaatst:

Ik zal eens met em gaan praten.

Hoop echt dat jullie me nog een kans geven!

En dan zal ik zeggen dat ie niet meer op die server mag

En idd, ik snap als jullie me gebanned laten.

Maar die vriend van mij dat ziet minecraft als een spel om te kloten en niks te bouwen.

Maar wie heeft hij eigenlijk gegrieft, dan kan ik me aan diegene mijn excuses aanbieden

Geplaatst:

Ik heb nu premium dus zou graag op de server willen spelen indien dit nog mogelijk is

Dit is uiteraard nog mogelijk, de IP en andere info kun je inmiddels vinden in de hoofdpost. Er is verder geen whitelist of iets dergelijks, dus je kunt zo joinen. :)

Ik zal eens met em gaan praten.

Hoop echt dat jullie me nog een kans geven!

En dan zal ik zeggen dat ie niet meer op die server mag

En idd, ik snap als jullie me gebanned laten.

Maar die vriend van mij dat ziet minecraft als een spel om te kloten en niks te bouwen.

Maar wie heeft hij eigenlijk gegrieft, dan kan ik me aan diegene mijn excuses aanbieden

Tja, dit is een ietwat lullige zaak. In ieder geval zou ik inderdaad even zeggen tegen die vriend van je dat griefen iets is dat iedereen vervelend vindt, en bovendien compleet nutteloos is. Aangezien jij niet degene was die heeft gegrieff, maar een vriend van je die via jouw IP inlogde, ben jij in principe onschuldig (vind ik), maar goed, laten we die beslissing maar overlaten aan de hoge heren. In ieder geval zou ik op prijs stellen als koekjesnl gewoon nooit meer langskomt op de server.

Om op je andere vraag terug te komen: hij heeft in Nederland flink gegriefd. De dieren van Henk33333 (_Night-Men_) en Janco9 waren onder andere het slachtoffer, evenals enkele door hun gekweekte villagers. Daarnaast heeft hij nog één en ander gesloopt en weggehaald, alleen in Nederland dus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...