bossofzeeland Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Ik zal ze nog eens een pb sturen met mn excuses. Koekjesnl zal ook nooit meer via mijn IP inloggen, daar zal ik voor zorgen. En inderdaad, de keuze is aan de staff. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Laat bossofzeeland er maar gewoon in, ik geloof hem in ieder geval wel. En mocht er toch nog iets fout gaan, kun je hem altijd weer bannen. Geef hem wat mij betreft nog een kans Reageren
Crypteq Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Ik zal ze nog eens een pb sturen met mn excuses. Koekjesnl zal ook nooit meer via mijn IP inloggen, daar zal ik voor zorgen. En inderdaad, de keuze is aan de staff. Aangezien jij er niet voor verantwoordelijk was, geven we je nog een kans.Maar let wel, leden die "vrienden" meenemen die zijn daar ook deels voor verantwoordelijk. Dit houdt in dat alle activiteit die van jouw IP adres af komt, beter in de gaten wordt gehouden en sneller bestraft zal worden. Bij deze is jouw ip ge-unbanned, die van Koekjesnl is op naam en IP gebanned, en deze speler (onder welk account dan ook) willen we nooit meer op de server zien. Reageren
AXIO Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Iemand die een zadel wil ruilen voor diamantjes of iets anders? Ik heb een zadel nodig! Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Bedankt voor de 2de crypteq! Ik zal geen vrienden meer mee laten spelen op de server. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Iemand die een zadel wil ruilen voor diamantjes of iets anders? Ik heb een zadel nodig! Zadels zijn inderdaad vrij schaars, je moet goed moeite doen om er een te krijgen. Tip: neem eens een kijkje in de Nether (portal staat op de spawn). Als je even naar een beetje onontdekt gedeelde loopt en een Nether Fortress vindt, tref je daar enkele kisten aan. Daar zouden ook zadels in moeten zitten, dus met een beetje geluk vind je er één. Wellicht zijn er wel mensen op de server die meerdere zadels hebben, maar ik vind het altijd leuk om zoiets zelf te vinden/doen... Volgens mij zijn er in de Overworld ook wel dungeons (en dus zadels) te vinden, maar die zijn lastiger te vinden. Reageren
3L1077 Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Ik had begrepen dat er geen dungeons zijn, omdat dit een custom map is..? Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Dat dacht ik eerst ook, maar een aantal mensen hebben dungeons gevonden. De meeste generated structures zijn niet in de map te vinden (althans, niet in dit gedeelte van de map: vergeet niet dat wij maar een (klein) deel van de map gebruiken). Er zijn dus geen villages of strongholds te vinden, maar wél dungeons en desert wells. Ik weet niet precies hoe en wat, wellicht hebben de makers die er handmatig ingezet. Reageren
3L1077 Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Of misschien komen de dungeons sowieso ondergronds voor, maar zitten de temples misschien onder de grond, omdat de map zich hoger bevindt dan normaal? Reageren
HA5H Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Of misschien komen de dungeons sowieso ondergronds voor, maar zitten de temples misschien onder de grond, omdat de map zich hoger bevindt dan normaal? Denk 't wel, want de map zit echt heel, heel hoog. Reageren
AXIO Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Dat de map hoog zit viel mij inderdaad ook al op. Je moet flink diep graven wil je leuk spul vinden. En het is leuker alles zelf te vinden maar ik wil ook graag een paard dus voor de lief hebber van diamonds wil ik graag een zadel er voor terug! Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 (bewerkt) Verkoopt er iemand veel hardened clay? btw ff een hele lekkere mijntocht achter de rug en ik heb ghast tears, ik weet niet of iemand die wil ruilen tegen nether wart? Bewerkt: 8 september 2013 door bossofzeeland Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Eeh.. Ik kan niet meer op de server komen? Reageren
AXIO Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 (bewerkt) Dat ligt dan aan jou Dark_Zemy. Ik kan er wel in.@BosofzeelandHardened clay is dat spul waar je bakstenen van kan maken toch? Dat heb ik wel. Bewerkt: 8 september 2013 door AXIO Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Eeh.. Ik kan niet meer op de server komen? Ik ook niet, outdated client terwijl ik de laatste versie heb. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.