3L1077 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ze zitten misschien al op de snapshot? Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ja.. automatisch.. Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Nou ik zit erin, en wat is de bedoeling? Ik zie overal bordjes met namen maar ik teleporteer maar niet. Reageren
Cabyon Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 (bewerkt) Spring uit het gebouw, ga naar de kust om wat bomen te hakken en maak bootjes. Vaar nu naar de plek waar je je dorp wilt bouwen. Gebruik de dynmap om te navigeren. Bewerkt: 8 september 2013 door Cabyon Reageren
3L1077 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Maar blijf uit de buurt van Hongarije! Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Spring uit het gebouw, ga naar de kust om wat bomen te hakken en maak bootjes. Wut? Nog steeds ouderwets bomen hakken ? Reageren
3L1077 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Je kan ook eerst TNT proberen maken, als je wil Reageren
HA5H Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Eeh.. Ik kan niet meer op de server komen? Ik ook niet, outdated client terwijl ik de laatste versie heb. De Dev-client is bezig gegaan met het automatisch downloaden van de nieuwste snapshop (13w36a geloof ik) en dus past 'ie niet op de server (1.6.2). Even de voorgaande versie selecteren in de Version Editor en you're good to go. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 @AXIO ja dat spul. Btw ik verkoop nog een dia horse armor en eem zadel. Iemand intresse? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Je kunt bij mij ook terecht voor zadels. Ongeveer 10 zadels, 6 diamond horse armor, 7 gold horse armor, 7 iron horse armor. Moet nog even zien wat ik kwijt wil Reageren
Crypteq Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 (bewerkt) Zorg ervoor dat je niet op de snapshot builds zit! Anders kan je niet de server in. Selecteer de normale release versie in de launcher! Verder is de server hosting verlengd, u kunt weer een maand zorgeloos spelen . Bewerkt: 8 september 2013 door Crypteq Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Verkoopt iemand een book met hydrofiel? Reageren
HA5H Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Zorg ervoor dat je niet op de snapshot builds zit! Anders kan je niet de server in. Selecteer de normale release versie in de launcher! Verder is de server hosting verlengd, u kunt weer een maand zorgeloos spelen . Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Verkoopt iemand een book met hydrofiel? Hydrofiel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.