Phoenyxar Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Nou Timothy, kans is groot dat het komt door de aangepaste World Generation nu, 4 extra biomes doen toch wel wat Dus, ik heb ook nog eens wat screens genomen. Nieuwste probeersel. Imperial Road. Niet genoeg geduld om 20 uur te wachten zodat alles kan laden. En ik haat het dat dit nu een Tundra is geworden, al die sneeuw op mijn parlement... Rendering noemen ze dat dan... ach ja, het is gelukkig wel symmetrisch. Reageren
Basssss Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 En ik haat het dat dit nu een Tundra is geworden, al die sneeuw op mijn parlement... Er zijn wel tools te vinden op het internet waarmee je de biome kunt aanpassen. Een voorbeeldje is deze MCEdit plugin. Verder weer mooie screenshots! Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Nou Timothy, kans is groot dat het komt door de aangepaste World Generation nu, 4 extra biomes doen toch wel wat De regels code die verantwoordelijk zijn voor het genereren van caves zijn ook veranderd, daar doelde ik ook op Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Ik speel al een tijdje geen minecraft komt door me Pc. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 en wat wil je met deze post zeggen? Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 en wat wil je met deze post zeggen? Dat het klote is dat ik geen minecraft kan spelen. Reageren
Together Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 Is er nog steeds een server van GTA forum? Zoja wat is het ip? Reageren
Sublime Geplaatst: 24 november 2013 Rapport Geplaatst: 24 november 2013 Keb ook wel weer eens zin om wat te spelen! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Geplaatst: 25 november 2013 Aaah, Hardened Clay heeft echt voor zo veel meer opties gezorgd Ik snap niet waarom sommige afbeeldingen nu groter zijn dan andere... "Imageshack". Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Heb het gekocht, en heb er spijt van dat ik het gedaan heb... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Wat is er mis met je gekochte versie dan? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Alles. Ik vind het een te slecht spel. Kan ik toch niks aan doen? Ik ga wel weer high quality GTA5 doen... Reageren
Sublime Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Net alsof GTA V op een console "high quality" is. Of je het nou in 1080, 720 of 144p speelt, je ziet overal texture artifacts en een lage view distance... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Of je het nou in 1080, 720 of 144p speelt, je ziet overal texture artifacts en een lage view distance... Lage view distance? Hahaha... Ik speel V op de laagste mogelijke settings op mijn oude TV, maar het ziet er gewoon fantastisch uit. Alles. Ik vind het een te slecht spel. Kan ik toch niks aan doen? Minecraft een slecht spel? Ach, het blijft een game voor creatieve mensen, als je geen fantasie hebt is het spel inderdaad niet zo sterk. Reageren
myron.b Geplaatst: 28 november 2013 Rapport Geplaatst: 28 november 2013 Alles. Ik vind het een te slecht spel. Kan ik toch niks aan doen? Ik ga wel weer high quality GTA5 doen... Waarom ? Vind je de graphics slecht ? Weet je niets om te bouwen ? Weet je niet hoe je moet survivalen ? Voor een 'mooier' spel kun je texture packs installeren en als jouw PC het aankan de Shaders mod. Misschien is multiplayer met vrienden veel leuker dan alleen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.