Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

wacht, jij speelt nog met de vanilla resource pack? *kuch* noob *kuch*

grapje! :puh:

Had op het moment geen texture pack in :)

Normaal gebruik ik Sphax BDcraft of Faithfull allebei 128x128

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Goed, mijn handen beginnen toch weer aardig te jeuken en ik krijg weer ontzettende zin om met jullie te Minecraften... nog meer mensen die weer interesse zouden hebben in een forumserver? :D

PS: allicht een ideetje om deze keer een map van de VS te gebruiken?

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Ik heb uit verveling maar even een minecraft server opgezet exclusief voor gtaforum, laatste versie met dynmap.

Server is te bereiken via:

149.210.155.34

Dynmap via:

149.210.155.34:8123

Tis een vanilla server met lockette zodat je spullen tenminste veilig zijn. Dit draait op een permanente server met 4GB gereserveerd voor minecraft met 100mbits/sec dus dat wordt geen lag :sigaar:.

Geplaatst:

Ik heb precies hetzelfde Neosyp. GTA V is mij persoonlijk behoorlijk tegen gevallen en ik krijg ook weer zin om Minecraft te spelen met jullie :tu:

Ik dacht dat de server nog gesloten was. Ik kom straks wel even langs!EDIT: Ik kan er niet in komen omdat ik niet white-listed ben..

Bewerkt: door AXIO
Geplaatst:

Ik dacht dat de server nog gesloten was. Ik kom straks wel even langs!EDIT: Ik kan er niet in komen omdat ik niet white-listed ben..

Er is geen white list?

Connect je wel goed? Het IP is 149.210.155.34

Ik heb hem zelf gekocht maar is het ook mogelijk om te verbinden met een andere client? if you know what I mean...

Dat kan alleen binnen een LAN-netwerk. Dus je moet óf Hamachi gebruiken om een fake LAN-netwerk op te zetten óf je moet echt een server hosten. :puh:

Edit: Binnen hetzelfde LAN-netwerk kun je ESC drukken en "Open to LAN" kiezen. Hierna kunnen andere mensen op je LAN-netwerk jouw client zien in de Multiplayer serverlijst.

Bewerkt: door Basssss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...