Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Leuk dat dit weer gedaan wordt, ik kan helaas niet mee doen. Mijn computer kan de nieuwste versie niet aan (sinds 1.6 gaf het eigenlijk al problemen). Ik speel tegenwoordig vooral LAN op 1.4.7. :puh:

Geplaatst:

Ik zet in het nieuwjaar een keer de whitelist aan zodat alleen bekende spelers kunnen joinen. Het dorpje begint onderhand al wat te groeien ;)

Geplaatst:

waarom geen ondersteuning voor mensen die het spel ehm, op een wat minder legale wijze hebben verkregen? :-(

Geplaatst:

Het is veel gedoe om mensen zonder echt minecraft account toe te laten. Dan moet ik een register script gaan instellen en zorgen dat username specifieke commandos uit staan.

Een investering van 20 euro is het toch wel waard voor een spel wat je zoveel speelt?

Geplaatst:

Het is veel gedoe om mensen zonder echt minecraft account toe te laten. Dan moet ik een register script gaan instellen en zorgen dat username specifieke commandos uit staan.

Een investering van 20 euro is het toch wel waard voor een spel wat je zoveel speelt?

Zo veel werk is dat toch ook weer niet? Kwestie van de juiste Bukkit-plugin installeren.

Ik heb Minecraft destijds wel legaal gekocht en volgens mij mogen we op GTAForum helemaal niet praten over illegale versies.

Wat vinden mensen tegenwoordig van Minecraft? Ik heb het al weer een lange tijd niet gespeeld maar ik hoor her en der mensen die zeggen dat 'Jens' (blijkbaar de nieuwe ontwikkelaar) het nogal verprutst heeft?

Geplaatst:

't Is nog een prima en amusant spel als je 't mij vraagt, al is het simpele er aan een beetje verdwenen... De charme is er voor mij een beetje af. Ik heb er het meest van genoten in de beta days, toen het voor mij nog helemaal nieuw was en ik van alles moest ontdekken, en iedere update afwachtte. Nieuw materiaal was voor mij een drijfveer om het te blijven spelen, en zo heeft mijn verslaving wat standgehouden tot zowat 1.4 (toen het officieel uit was, niet de beta). Die updates die daarna volgden heb ik ook helemaal niet in de gaten gehouden (ik weet niet eens in welke versie we zitten op 't moment :$), dus mijn echte verslavingsperiode (toen ik ook allerlei Minecraft-gerelateerde personen en series volgde op YouTube :puh:) is sowieso voorbij. Al blijft het wel leuk om het nog te spelen, zeker online. 'k Ben op het moment wat actief in een server van een vriend van me, dus ik heb me nog niet vertoond om de GTAForum-server. Tof dat je het initiatief hebt genomen die weer leven in te blazen, Sublime! ;)

Oh, en ja, Jeb is op het moment de ontwikkelaar van Minecraft. Notch heeft het volgens mij gedaan tot en met 1.0., toen het spel officieel uitkwam. Of Jeb het verprutst heeft moet je zelf oordelen, maar in het algemeen valt te stellen dat ik de beta-versie leuker vond dan de huidige versie. Maar goed, dat kan ook liggen aan het feit dat mijn algehele interesse van het spel ietwat is afgenomen en dat ik dientengevolge de nieuwere versies minder heb gespeeld... Desondanks blijft het tof om 't weer eens op te starten. :)

Geplaatst:

Ik speel het zelf inmiddels ook alweer op een ietswat kleine maar gezellige server. In mijn opinie heeft Jeb het echt niet verprutst hoor. Het simpele vanuit de alpha dagen zijn dan wel verdwenen maar de mogelijkheden beginnen echt eindeloos te worden. We hebben meer controle over alles in het spel dan ooit tevoren!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben twee dagen niet op de server geweest en ik zie allemaal nieuwe buurtjes, gezellig!Ik zie nu wel dat er bij mijn onbeveiligde ovens de steenkool eruit is gehaald. Beetje jammer..

Bewerkt: door AXIO
Geplaatst:

Ik kom eraan! Dacht afgelopen weekend nog aan een nieuwe GTAForum server. Had namelijk een map (4GB) gedownload van de server waar ik vroeger veel op zat, m'n oude huisjes even opgezocht. Leuk om eens terug te zien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...