AXIO Geplaatst: 26 december 2013 Rapport Geplaatst: 26 december 2013 Ik heb al een vermoeden wie dat is, ik log tenslotte alle "grief" acties dus ik kan dat zo voor je nagaan. Top! Reageren
Together Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 (bewerkt) Ik heb een vraagje over de server: Ik zat er vandaag op en wat ik normaal ook doe is /home even doen. Nu zag ik je moet 3 seconden, oke dan opzich niet zo erg. Maar toen ik /back wilde doen werkte dat niet . Dus als je dood bent moet je bijvoorbeeld weer diep de mijn in en hopen dat je je spullen nog kan vinden. EDIT: zag net dat een huisgenoot op minecraft mij heeft gegrieft. Leuk al je diamanten kwijt Bewerkt: 30 december 2013 door GTA5BOY Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Ik ben ook gegrieft, admin die even een kijkje kan nemen? Reageren
Together Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Sublime heeft een reset gedaan. Dus waarschijnlijk zijn de gegriefde blokken weer terug, maar die griefer had dus al het iron en mijn diamanten in de lava gegooit. Plus mijn enchanted dia pickaxe, enchanted dia sword, enchanted bow en ook nog is mijn dia armour. Maar heb gelukkig alles terug gekregen. Wat een griefer allemaal kan aanrichten... Reageren
AXIO Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Sublime, ik zeg zo snel mogelijk white listen! Reageren
Sublime Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Ik heb alle acties van jesse288 (vriend? van GhostFire09, GTA5BOY) vanaf 13:00 terugedraaid omdat hij begon te grieven. Als je je kisten goed beveiligd met die signs kan er niets met je spullen gebeuren, maar aangezien GTA5BOY zijn spullen deelde heb ik die vernietiging van de spullen ook maar terug gedraaid. Ik heb even in je huis gekeken maar ik zie niet echt activiteiten van griefs? Waar dan precies? Geef anders een paar coordinaten op zodat ik makkelijk in de logs kan zoeken. Ik heb de server net gewhitelist AXIO dus geen irritante mensen meer Reageren
Together Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Gelukkig dat er een whitelist op zit. De afgelopen dagen word het steeds drukker op de server en begint het al op een dorp te lijken Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Minecraft gekocht, 20 euro naar de klote. Spel lagt erg veel en soms heb ik last van een blue screen of death. Reageren
Sublime Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Night_Men, ik heb je farm teruggezet en de deuren waren gebugged waardoor je ze niet zag . Als er nog iets anders stuk is gemaakt moet je het even zeggen, dan zorg ik wel dat het weer goed komt. Ezra24rct3, op wat voor PC probeer je Minecraft te spelen? Je hebt wel een fatsoenlijke PC nodig voor Minecraft, ookal lijkt het zo "lelijk" in het begin. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Minecraft gekocht, 20 euro naar de klote. Spel lagt erg veel en soms heb ik last van een blue screen of death. Natuurlijk niet iedere pc kan minecraft draaien, ondanks dat het spel er zo simpel uit ziet. Van wat jij beschrijft heb ik ook last gehad tot ik weer terugging naar versie 1.4.7. Ik heb geen idee of je kunt downgraden met je versie, maar ik had de versie nog op mijn pc staan dus daardoor kan ik het nog altijd spelen. Reageren
Together Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Als je minecraft opstart kan je kiezen welke versie je wilt, dus het hoeft dan geen probleem te zijn om van versie 1.7.4 naar 1.4.7 te gaan. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 M'n PC kan IV met gemak op high quality aan, dus waarom Minecraft niet? Reageren
VFreak Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 M'n PC kan IV met gemak op high quality aan, dus waarom Minecraft niet? Gta IV is van 2008 Minecraft word nog steeds af en toe geupdate en word dus steeds zwaarder Reageren
Together Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Kijk is bij settings - video settings dan render distance en max framerate. Max framerate moet op unlimited en render distance moet je maar kijken, die heb ik meestal op 10 chunks. Misschien een tip om te proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.