Ezra24rct3 Geplaatst: 30 december 2013 Rapport Geplaatst: 30 december 2013 Ja, ga ff kijken, maar die lag blijf ik houden. Heb ik met al m'n games, al is het bij de rest niet zo erg als bij Minecraft. Om de seconde lagt ie voor 4 seconden.s Reageren
Basssss Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 (bewerkt) Zorg ook dat je Java up-to-date is. Je kunt hier zien of je de meest recente versie hebt. En de render distance lager zetten kan ook altijd helpen. Edit: Wat zijn verder je system specs? Minecraft vereist bijvoorbeeld aardig wat RAM. Je kunt de volledige vereisten vinden op de Mojang website. Bewerkt: 31 december 2013 door Basssss Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Hmmm net niet dus :/ Reageren
Sublime Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Op mijn laptop is de CPU de bottleneck door relatief zwakke performance per core. Als ik 32bit Java verwijder en 64bit 1.7 jre installeerde werkt het echter wel vloeiend tot zon 100fps. Heb je wel 64 bit Java geïnstalleerd en geen 32 bit ernaast ofzo Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 (bewerkt) Night_Men, ik heb je farm teruggezet en de deuren waren gebugged waardoor je ze niet zag . Als er nog iets anders stuk is gemaakt moet je het even zeggen, dan zorg ik wel dat het weer goed komt. Het is nu weer een beetje als het oude. Helaas is het belangrijkste, mijn dieren, nog niet terug. 10 schapen, 15/20 kippen, 6 koeien en 6 varkens. En nog 2 paarden. Daarnaast staat waar de schapen stonden nog een workbench, die niet van mij is, en mijn bed op de begane grond is nog steeds weg... Het zou mooi zijn dat je mijn dieren kan terugbrengen met eieren. Op -2 stonden kippen, -3 (waar het gras zit en die verdwaalde workbench) schapen, -4 koeien en -5 varkens Mijn paarden stonden in die hokken naast m'n huis. Bewerkt: 31 december 2013 door _Night-Men_ Reageren
Rutger. Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Ik heb even in je huis gekeken maar ik zie niet echt activiteiten van griefs? Waar dan precies? Geef anders een paar coordinaten op zodat ik makkelijk in de logs kan zoeken. Ik heb de server net gewhitelist AXIO dus geen irritante mensen meer Ik wil wel een keertje rondkijken op de server, zou je me kunnen whitelisten? Mijn username is Zerfox. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 ik weet niet of het met whitelist gaat, zo ja whitelist SirBertus dan maar Reageren
Djmaddox Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Alles. Ik vind het een te slecht spel. Kan ik toch niks aan doen? Ik ga wel weer high quality GTA5 doen... "high quality" consoles Yeah right Overigens, deze 2 games kan je verder ook totaal niet vergelijken, slaat echt nergens op als je dat doet. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Phoenyxar: Heb jij dat zelf gemaakt?! Hoelang doe je daarover? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Nou, Avra Dhun is nu bijna anderhalf jaar oud, maar de save zelf gaat nu al naar de 3 jaar. Heb een '70 sociaal huizenblok proberen bouwen. Er kunnen in theorie 800-2000 mensen wonen: En dit is een beetje '50 sociale rijtjeshuizen: En hier zie je een andere hoek van de stad met de Hallom-cluster erachter: En de laatste hoek, gewoon om die hoeken af te maken: Reageren
Rutger. Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Is dat met of zonder cheats? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 In Creative met MCEdit. Je kunt op de derde foto een huis met een Diamond dak zien. Dat gaat echt niet in Survival zijn gedaan he Reageren
Sublime Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Mensen toegevoegd aan whitelist en de dieren van Henk weer bijgevoegd. Reageren
Rutger. Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Mensen toegevoegd aan whitelist en de dieren van Henk weer bijgevoegd. Ik kan helaas nog steeds niet de server joinen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.