_Night-Men_ Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Mensen toegevoegd aan whitelist en de dieren van Henk weer bijgevoegd. Topper Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 ik heb zo'n vermoeden dat de reden dat ik niet in de server kan, niks te maken heeft met het feit dat ik een gepirate versie heb. elke keer als ik in welke server dan ook wil, krijg ik het volgende bericht: Failed to login: Invalid session (try restarting your game) heeft iemand misschien een fix hiervoor? herstarten werkt in ieder geval niet, zou het misschien aan 1.7 kunnen liggen? met eerdere versies had ik hier namelijk geen last van Reageren
Rutger. Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 Kan iemand 'Zerfox' whitelisten? Ik moet wel forever alone Minecraft kunnen spelen om middernacht! Reageren
Sublime Geplaatst: 31 december 2013 Rapport Geplaatst: 31 december 2013 ik heb zo'n vermoeden dat de reden dat ik niet in de server kan, niks te maken heeft met het feit dat ik een gepirate versie heb. elke keer als ik in welke server dan ook wil, krijg ik het volgende bericht: Failed to login: Invalid session (try restarting your game) heeft iemand misschien een fix hiervoor? herstarten werkt in ieder geval niet, zou het misschien aan 1.7 kunnen liggen? met eerdere versies had ik hier namelijk geen last van Dat ligt wel aan het feit dat je een gepirate versie hebt, als je een server joined wordt je sessie gecontroleert by mojang (sessie die is verkregen bij het LEGAAL inloggen). Als die sessie dus ongeldig is krijg je die melding. Voor de whitelist moet je de server restarten wat ik was vergeten :S. Nu kan je er als het goed is in. Alleen legale clients mogen erin btw. IP: 149.210.155.34 Reageren
Together Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 (bewerkt) Hallo, Een vriend van mij wilt op de server, heeft net minecraft gekocht. Wij willen graag samen op een server. Dus Sublime zou je KL_shooter_KL kunnen whitelisten. Zijn gtaforum naam is ook KL_shooter_KL Alvast bedankt (Hij wist niet waar het minecraft topic stond dus ik dacht dan vraag ik het maar) Bewerkt: 2 januari 2014 door GTA5BOY Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 ik wou graag de server joinen mijn mc naam is KL_shooter_KL Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 (bewerkt) Voeg mij ook maar toe op de server: petra21 let maar niet op naam van een Langverhaal een kort verhaal maken, wou robin21 krijg ik opeens petra21 Bewerkt: 1 januari 2014 door xCrazyShotgun Reageren
Crypteq Geplaatst: 1 januari 2014 Rapport Geplaatst: 1 januari 2014 (bewerkt) Ik wil ook wel eens langskomen Naam is gewoon 't zelfde. Ah, er zijn verbeteringen in het renderen doorgevoerd, met alles op max heb ik nu gemiddeld 120 a 140 fps Bewerkt: 1 januari 2014 door Crypteq Reageren
Sublime Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 KL_shooter_KL petra21 Crypteq Toegevoegd aan de whitelist, jullie kunnen er nu in! Reageren
Cabyon Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Zou ik ook aan de whitelist toegevoegd kunnen worden? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 (bewerkt) Met mijn verjaardag krijg ik een capture card voor m'n PS3 dus is het zijn geld waard om Minecraft in de PlayStation Store te kopen? Zijn de controls van deze versie goed? Bewerkt: 2 januari 2014 door Ezra24rct3 Reageren
Sublime Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Zou ik ook aan de whitelist toegevoegd kunnen worden? Zelfde als je username? @ Ezrjalkdjhs De playstation versie loop wel wat achter op de PC versie, maar als je consoles gewend bent is het best te doen. Ik vind de PC manier echter gewoon veel fijner, daar is het tenslotte voor ontwikkeld. Als je Minecraft wil opnemen voor Youtube ben je niet de enigste, er zijn zoveel mensen die dat doen, gewoon te veel. Reageren
SimonHood Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 (bewerkt) Zal ik misschien ook aan de white list toegevoegd kunnen worden? Naam: simonoostveen Welke versie wordt er trouwens gespeeld? Bewerkt: 2 januari 2014 door SimonHood Reageren
Rutger. Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Welke versie wordt er trouwens gespeeld? Volgens mij gewoon de laatste versie. Reageren
Cabyon Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Zou ik ook aan de whitelist toegevoegd kunnen worden? Zelfde als je username? Yes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.