Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik heb zo'n vermoeden dat de reden dat ik niet in de server kan, niks te maken heeft met het feit dat ik een gepirate versie heb.

elke keer als ik in welke server dan ook wil, krijg ik het volgende bericht:

Failed to login: Invalid session (try restarting your game)

heeft iemand misschien een fix hiervoor? herstarten werkt in ieder geval niet, zou het misschien aan 1.7 kunnen liggen? met eerdere versies had ik hier namelijk geen last van :puh:

Geplaatst:
ik heb zo'n vermoeden dat de reden dat ik niet in de server kan, niks te maken heeft met het feit dat ik een gepirate versie heb. elke keer als ik in welke server dan ook wil, krijg ik het volgende bericht: Failed to login: Invalid session (try restarting your game) heeft iemand misschien een fix hiervoor? herstarten werkt in ieder geval niet, zou het misschien aan 1.7 kunnen liggen? met eerdere versies had ik hier namelijk geen last van :puh:

Dat ligt wel aan het feit dat je een gepirate versie hebt, als je een server joined wordt je sessie gecontroleert by mojang (sessie die is verkregen bij het LEGAAL inloggen). Als die sessie dus ongeldig is krijg je die melding.

Voor de whitelist moet je de server restarten wat ik was vergeten :S. Nu kan je er als het goed is in. Alleen legale clients mogen erin btw.

IP: 149.210.155.34

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Een vriend van mij wilt op de server, heeft net minecraft gekocht.

Wij willen graag samen op een server.

Dus Sublime zou je KL_shooter_KL kunnen whitelisten.

Zijn gtaforum naam is ook KL_shooter_KL

Alvast bedankt

(Hij wist niet waar het minecraft topic stond dus ik dacht dan vraag ik het maar)

Bewerkt: door GTA5BOY

Voeg mij ook maar toe op de server: petra21 let maar niet op naam :puh:

van een Langverhaal een kort verhaal maken, wou robin21 krijg ik opeens petra21 :cry:

Bewerkt: door xCrazyShotgun

Ik wil ook wel eens langskomen :)

Naam is gewoon 't zelfde.

Ah, er zijn verbeteringen in het renderen doorgevoerd, met alles op max heb ik nu gemiddeld 120 a 140 fps :)

Bewerkt: door Crypteq

Met mijn verjaardag krijg ik een capture card voor m'n PS3 dus is het zijn geld waard om Minecraft in de PlayStation Store te kopen? Zijn de controls van deze versie goed?

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:
Zou ik ook aan de whitelist toegevoegd kunnen worden?

Zelfde als je username?

@ Ezrjalkdjhs

De playstation versie loop wel wat achter op de PC versie, maar als je consoles gewend bent is het best te doen. Ik vind de PC manier echter gewoon veel fijner, daar is het tenslotte voor ontwikkeld. Als je Minecraft wil opnemen voor Youtube ben je niet de enigste, er zijn zoveel mensen die dat doen, gewoon te veel.

Zal ik misschien ook aan de white list toegevoegd kunnen worden?

Naam: simonoostveen

Welke versie wordt er trouwens gespeeld?

Bewerkt: door SimonHood

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...