Sublime Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 (bewerkt) simonoostveen Cabyon Toegevoegd. Tis trouwens gewoon de laatste versie van MC (1.7.4). Bewerkt: 2 januari 2014 door Sublime Reageren
SimonHood Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Top, maar er kunnen zeker geen mensen met illegale versies in? Reageren
Sublime Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Nope, heb je ook een illegale client dan? Anders pas ik de server vrijdag ff aan voor de illegalen onder ons Reageren
SimonHood Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Nope, heb je ook een illegale client dan? Anders pas ik de server vrijdag ff aan voor de illegalen onder ons Ja, illegaal ja.. :$ Dat zou echt top zijn, want ik vindt de multiplayer altijd veel leuker haha. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 dat zou fijn zijn sublime Reageren
Together Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 We kunnen binnenkort de ender dragon gaan verslaan. Want ik heb de end gevonden Opeens zag ik rare blokken. En het was de end. Daarna de portal gezocht en die had ik ook gevonden. We liepen er rondjes omheen Maar het was wel grappig om eens te zien. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Nope, heb je ook een illegale client dan? Anders pas ik de server vrijdag ff aan voor de illegalen onder ons Goed idee! Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 We kunnen binnenkort de ender dragon gaan verslaan. Want ik heb de end gevonden Opeens zag ik rare blokken. En het was de end. Daarna de portal gezocht en die had ik ook gevonden. We liepen er rondjes omheen Maar het was wel grappig om eens te zien. moet je wel eerst 10 (meer of minder :$) enderpearls hebben Reageren
Together Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Dat weet ik wel hoor. En we hebben blaze powder nodig maar nog geen blaze gezien. Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 (bewerkt) Nope, heb je ook een illegale client dan? Anders pas ik de server vrijdag ff aan voor de illegalen onder ons Als ik jou was zou ik de server alleen voor legaal doen anders lagt de server super erg Bewerkt: 3 januari 2014 door KL_SHOOTER_KL Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Nope, heb je ook een illegale client dan? Anders pas ik de server vrijdag ff aan voor de illegalen onder ons Als ik jou was zou ik de server alleen voor legaal doen anders lagt de server super erg Beter lag en iedereen plezier in plaats van geen lag Reageren
SimonHood Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Nope, heb je ook een illegale client dan? Anders pas ik de server vrijdag ff aan voor de illegalen onder ons Als ik jou was zou ik de server alleen voor legaal doen anders lagt de server super erg En sowieso valt die lag reuze mee, vorige server was voor iedereen en functioneerde top. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Dat weet ik wel hoor. En we hebben blaze powder nodig maar nog geen blaze gezien. dan organiseren we gewoon een keer een nether expeditie Reageren
Crypteq Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Als ik jou was zou ik de server alleen voor legaal doen anders lagt de server super erg Wat? Dat heeft er totaal niks mee te maken hoor Maarja ik ben het ermee eens, koop gewoon het spel, het is het zeker waard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.