Rutger. Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (puzzelstukje ) http://149.210.155.3...4.1924002202678 Reageren
Sublime Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) (puzzelstukje ) http://149.210.155.3...4.1924002202678 Zn huis lijkt net op een log op de 2d map Bewerkt: 5 januari 2014 door Sublime Reageren
AXIO Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Iemand die zich geroepen voelt om een enderman xp farm te maken? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Heb er wel eens een gebruikt, nooit een zelf gemaakt. Misschien kom ik vanavond wel even iets proberen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Nou, dus ik ben begonnen aan een Moskee aan Mincehorn. Hij is nog niet af, dat mag duidelijk zijn. Als ik die minaretten zo zie heb ik het gevoel dat ik de moskee groter had moeten maken Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) iemand heeft mn wolkist gegriefd, er zaten 2 stacks en 13 lossen in en nu nog maar 2 stacks EDIT: en mn 3 dark oak saplins zijn pleite Bewerkt: 5 januari 2014 door Sir_Ballas Reageren
VFreak Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Als iemand een kanaal wil graven: Ga je gang. Moet minstens 3 breed zijn en het liefst een stonebrick randje er om heen. Bruggetjes het liefst 2 hoog boven het water, (ruimte bedoel ik) Mijn ontwerp is wel te vinden bij mijn huis. Reageren
Sublime Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 iemand heeft mn wolkist gegriefd, er zaten 2 stacks en 13 lossen in en nu nog maar 2 stacks EDIT: en mn 3 dark oak saplins zijn pleite Hiervoor is Lockette dan ook bedoeld. Ik heb gekeken wie het heeft gedaan en er ook even op aanspreken, maar aangezien de kist onbeveiligd is, en er niet iets belangrijks is verwijderd blijft het daar dan ook bij. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 oke, danku (had eigenlijk gehoopt dat de personen op de server betrouwbaar genoeg waren om er geen lockette op te doen, maar mijn hopen zijn vervlogen ) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 Hij is af! Heb hem een extra verdieping gegeven en de koepel wat opgelift: Feest, nu de Mincehorn Trade Tower nog... Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 (bewerkt) Ik ben nu een andere versie van Minecraft aan het downloaden. Met wat geluk kan ik vanavond nog op de server! EDIT: Zucht, moet ik Java hebben... Ben ik nu dus aan het downloaden... Bewerkt: 5 januari 2014 door Ezra24rct3 Reageren
Crypteq Geplaatst: 5 januari 2014 Rapport Geplaatst: 5 januari 2014 @Phoenyx Ziet er goed uit Mijn huis is zo goed als klaar voor nu Vanaf bovenaf: Van voren: Reageren
VFreak Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 ik heb een mobtoren gemaakt Reageren
Rutger. Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Sublime, heb je een anti x-ray plugin voor Bukit geïnstalleerd? VFreak (janco9) vertelde dat hij x-ray geïnstalleerd had voor een andere server en het weliswaar niet gebruikte op jouw server. Mocht je het nog niet geïnstalleerd hebben, misschien wel doen? Reageren
Sublime Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 (bewerkt) Ik heb geen plugin draaien die de ores onzichtbaar maakt, maar Prism draait echter wel. Die plugin geeft notificaties bij mogelijke griefers/cheaters. Ik heb ook al meerdere malen een melding gehad over Janco9 en mogelijke X-ray acties. Zoals de plugin ook aangeeft is het onrealistisch dat je 9 diamanten in 5 minuten kan vinden, terwijl je eerst nog leuk op de surface rondloopt. Ook andere factoren worden meegenomen die het allemaal wel duidelijk maken: X-ray op de server. Volgende keer als ik hem op de server zie zal ik hem straffen. Prism doet zijn werk goed (ookal is dit niet preventief), en aangezien er niet zoveel leden zijn zou ik hier zelf wel op letten. Natuurlijk goed dat je het zelf aangeeft, want het is zo natuurlijk niet erg eerlijk meer (y) Bewerkt: 6 januari 2014 door Sublime Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.