_Night-Men_ Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Ah, ik had wel mods als Inventory Tweaks en Rei's minimap. Helaas dat die er niet voor 1.7.2/1.7.4 zijn, maar mochten die ooit weer komen, is dat dan wel toegestaan? Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 dat plaatje van mn huis is blijkbaar een stukje dynamap, want opeens staat de huidige situatie erop Reageren
Sublime Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Tweaks in de UI/dynmap vind ik (en de rest, want de regels is van en voor iedereen) niet erg. Dingen zoals X-ray enzo gaat dan natuurlijk weer wat te ver... Reageren
Rutger. Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Hm, dat neem ik Janco9 eigenlijk wel erg kwalijk dan. Hij vertelde dat hij absoluut geen X-Ray had gebruikt op de server maar vertelde ook hoe hij in een paar uur minen full diamond armor had.. dat plaatje van mn huis is blijkbaar een stukje dynamap, want opeens staat de huidige situatie erop Yep, daarom zette ik er ook '(puzzelstukje )' achter Heb alle dynmap afbeeldingen van jouw hutje in die post gezet Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 hij... CRAFT diamond armour? ... are you kidding me.? Het is makkelijker om een Wheat farm te bouwen, dan een villager breeder en vervolgens hopen op goeie villagers... die diamond armour verkopen. Reageren
VFreak Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 hij... CRAFT diamond armour? ... are you kidding me.? Het is makkelijker om een Wheat farm te bouwen, dan een villager breeder en vervolgens hopen op goeie villagers... die diamond armour verkopen. Ik geef toe, Ik heb wat xray gebruikt omdat ik totaal nooit iets vind. Maar traden met villagers? Dan ben je dagen bezig Anyway, Ik zou het niet meer doen Reageren
Rutger. Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 En hoe gaan we je ooit weer vertrouwen? Je hebt ons immers al een keer voorgelogen dus nog een keer voorliegen is voor jou niet moeilijk. Tevens heb je wel een belachelijke voorsprong op de rest met die diamonds die je op een oneerlijke manier hebt verkregen en breng je dus ook oneerlijk 'geld' op de markt. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 (bewerkt) Dan rest er maar één ding, vind ik. Soebliem gaat je chests bijlangs, en alles wat diamond bevat, wordt ritueel vernietigd in de lava. Wel zo eerlijk. Dan krijg je wat mij betreft gewoon nog een kans. En zet urls in de chat effe op klikbaar Bewerkt: 6 januari 2014 door _Night-Men_ Reageren
VFreak Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 Voorstel: Ik maak een chest, voor mij en Sublime. In die chest stop ik alle diamonds die ik legit ga minen en die gooit sublime in de lava totdat ik alles heb vergoed. Wat vinden jullie daarvan? Enne, dat na 5 minuten diamonds vinden was niet lastig. Dat was gewoon puur geluk die ene keer. Reageren
Together Geplaatst: 6 januari 2014 Rapport Geplaatst: 6 januari 2014 (bewerkt) Ik weet niet wat ik hier van moet vinden.. Ik heb zelf ook dia armour maar dat kwam door dat verhaal van die griefer die mijn dia in de lava had gegooid. (Ook dia armour).. Ik ben er vandaag toch achtergekomen dat hij al zijn dia's aan wolverix90 heeft gegeven. Hij zit nooit op de server. Btw ik ben zwaaaar tegen xray. Laten we zeggen dat dat het spel verkloot (zacht uitgedrukt) EDIT: niet dat jullie gaan denken dat ik dat dia armour heb verkregen door xray. Dat komt door omdat wij toen met zijn tweeën waren, dus als de een er niet was was de ander er wel. Zo hebben wij ook wat dia's binnengehaald.(Fortune pickaxe..) Dus dat is allemaal legit. Wilde het even melden.. Bewerkt: 7 januari 2014 door GTA5BOY Reageren
VFreak Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Op de plek waar de oude arena stond is nu alles platgemaakt. Heb weer wat extra bouwgrond erbij Reageren
Rutger. Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Op de plek waar de oude arena stond is nu alles platgemaakt. Heb weer wat extra bouwgrond erbij Die grond was toch bedoeld voor het station? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Nu mag hij hem helemaal opnieuw bouwen Reageren
AXIO Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 Nu mag hij hem helemaal opnieuw bouwen De arena bedoel je? Die heb ik zelf gesloopt en dat was zo gebeurd. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 7 januari 2014 Rapport Geplaatst: 7 januari 2014 (bewerkt) hij... CRAFT diamond armour? ... are you kidding me.? Het is makkelijker om een Wheat farm te bouwen, dan een villager breeder en vervolgens hopen op goeie villagers... die diamond armour verkopen. traden met villagers? Dan ben je dagen bezig Als je weet hoe het moet, ben je voor de eerste paar trades misschien even bezig, maar de rest zijn gewoon gratis. Wellicht dat je mij kan negeren.. ik weet dit omdat ik op Flatcore speel. Geen diamanten, nergens. (Naja, blacksmith chests, een verwaarloosbaar klein aantal)... Villagers verkopen diamond armor EN diamond tools.. Als je een goede auto harvest wheat farm bouwt, is wheat helemaal geen probleem meer. Je kan eventueel ook een wool farm bouwen, werkt evengoed. Bewerkt: 7 januari 2014 door Dipsie8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.