Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een fortune 2 en een effecentie 3 pickaxe en wil een unbreaking 3 boek op mijn pickaxe wil iemand 3 a 4 stacks redstone ruilen?

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

hij... CRAFT diamond armour? ...

Daar is niets mis mee. ;) Het vinden van diamonds in mijnen is echt niet zo moeilijk. Daarnaast zijn diamonds ook nuttig voor andere dingen. Zelf hou ik me ook nooit bezig met die villager trades en ga ik liever lekker wat minen in de server waarop ik speel naar bijvoorbeeld diamond. Daar draait het spel eigenlijk ook weer om.

Geplaatst: (bewerkt)

Ballas, Je hebt nu extra koeien.

heb je koeien en schapen wat wheat gegeven

EDIT: Iemand zin om een goldfarm in de nether te maken?

Ik ga er zowiezo aan beginnen maar hulp zou geweldig zijn.

Je moet gewoon een standaard mobtoren maken maar dan in de nether, en er moeten slabs omheen komen zodat pigmen nergens in de buurt spawnen.

Oftewel gewoon in een lavameer dus en daar meschien wat slabs omheen.

EDIT2: Sublime is geweldig als admin :puh:

Hij gaat fire spread aanzetten zodat ik mijn treefarm kan afbranden :D

Bewerkt: door VFreak
Geplaatst:

Het is gelukt om een proof-of-concept te maken voor mij geautomatiseede opslag.

Nog een kleine fout zit er in, maar werkt aardig goed :)

Geplaatst:

Enigste manier lijkt me het omlaten rijden van de cart toch?

Btw ik had veel moeite om je filmpje te bekijken, als het donker is in minecraft kan ik iig niets zien op Youtube xd

Geplaatst:

Enigste manier lijkt me het omlaten rijden van de cart toch?

Btw ik had veel moeite om je filmpje te bekijken, als het donker is in minecraft kan ik iig niets zien op Youtube xd

Je bedoelt het omrijden, om de hopper heen? Dat is ook een mogelijkheid, en denk ik nog een snellere ook.

Verder komt de LQ, wanneer je het op hd kwaliteit zet zie je het veel beter :)

Ik heb een minecraft video gemaakt dat een paar van de server de ender dragon verslaan ---> link

EDIT

Thumbmail zelf gemaakt

Wat een kutkwaliteit. Was dit op de gtaforum server?

Bewerkt: door Bassieboy35

Ik heb een minecraft video gemaakt dat een paar van de server de ender dragon verslaan ---> link

EDIT

Thumbmail zelf gemaakt

ja is op de server ik deed ook mee Bewerkt: door Bassieboy35

EDIT Thumbmail zelf gemaakt

ja is op de server ik deed ook mee

Ja miss verkeerd gerenderd werk met camtasia studio 8

Bewerkt: door Bassieboy35
Geplaatst:

Even wat griefen melden: zojuist zag ik dat mijn gehele huis is leeggeroofd waarbij mijn spullen inclusief kisten én bed zijn meegenomen. Kan er zo snel mogelijk gekeken worden welke bandiet dit op zijn geweten heeft?

Geplaatst:
Even wat griefen melden: zojuist zag ik dat mijn gehele huis is leeggeroofd waarbij mijn spullen inclusief kisten én bed zijn meegenomen. Kan er zo snel mogelijk gekeken worden welke bandiet dit op zijn geweten heeft?

De persoon in kwestie is al een enige tijd verbannen. Het was een vriend van GhostFire, genaamd jesse.

Geplaatst:

De persoon in kwestie is al een enige tijd verbannen. Het was een vriend van GhostFire, genaamd jesse.

Wordt het misschien tijd om een plugin te installeren die het niet mogelijk maakt om andermans blocks te verwijderen? Janco9 brak continu door mijn muren heen om in mijn huis te komen omdat ik Lockette op mijn deur had gezet (nutteloos dus).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...