Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het begint stilletjesaan te groot te worden om op perfecte zoom weer te geven op een scherm... Ach ja, het ziet er wel leuk uit zo.

Alleen jammer dat MCEdit zo outdated it, vele blocks worden gewoon door de future texture aangegeven.

Geplaatst:

Tuurlijk, binnen een jaar of twee. Het begint me steeds meer te dagen dat de stad al bijna aan de ringweg ligt. Als ik heel dat gebied al vol krijg heb ik 1,5km²! :3

Geplaatst:

Tuurlijk, binnen een jaar of twee. Het begint me steeds meer te dagen dat de stad al bijna aan de ringweg ligt. Als ik heel dat gebied al vol krijg heb ik 1,5km²! :3

Iets met een leven enzo.. :7

Maar ik moet zeggen dat het er verdomd nice uit ziet, ook alle andere plaatjes die je in dit topic gepost hebt :puh:

Geplaatst:

Fijn dat de desbetreffende raddraaier inmiddels is verbannen, maar zou je zijn wandaden ook nog ongedaan kunnen maken? Ik ben nu namelijk simpelweg alles kwijt wat ik had, en al die zooi opnieuw moetenn zoeken werkt wel erg demotiverend...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Is er nog iemand die enigszins actief is op de server? Ik kom helaas nooit meer iemand tegen wanneer ik er ben... :(

Trouwens: zou de vorige map (die met Europa) als download beschikbaar gesteld kunnen worden? Ik zou die map graag weer eens zien, dat waren pas tijden.. :)

Geplaatst:

Ik de laatste tijd niet heel veel meer.

Die Europa map was inderdaad best vet. Ik zou ook wel graag die map willen zien met dat dorpje. Daar had ik mijn huis op een berg, vlak naast het dorp (zoals altijd het geval is). Was allemaal heel leuk gebouwd, Phoeny zat daar ook nog op. Even kijken of er foto's in dit topic staan van dat dorp ;)

Geplaatst:

Ik weet dat ik toen samen met Foreigner97 speciale queestes heb gedaan naar het onbekende... (Oftewel: Met een boot naar de rand van de map varen om daar de gewone terrain generation te gaan uitbuiten na 70m naar beneden te storten) Was inderdaad wel een leuke map, maar het nieuwe was er snel af, heel me schiereiland stond al vol.

Geplaatst:

Haha, die queestes waren briljant. Venzio en Crypteq vonden het minder leuk aangezien wij de dynamic map daardoor hadden vervuild (:engel:), maar het was vooral lachen toen wij als enigen slimeballs en saddles hadden weten te bemachtigen, en iedereen zich maar afvragen waar we die vandaan hadden gehaald. :puh:

Was inderdaad een toffe map, dus ook ik zou hem graag nog eens willen bekijken! Ik heb erg genoten van het opbouwen van mijn imperium, een eilandje onder Zweden, meen ik me te herinneren. :D

Geplaatst:

Haha, die queestes waren briljant. Venzio en Crypteq vonden het minder leuk aangezien wij de dynamic map daardoor hadden vervuild (:engel:), maar het was vooral lachen toen wij als enigen slimeballs en saddles hadden weten te bemachtigen, en iedereen zich maar afvragen waar we die vandaan hadden gehaald. :puh:

Was inderdaad een toffe map, dus ook ik zou hem graag nog eens willen bekijken! Ik heb erg genoten van het opbouwen van mijn imperium, een eilandje onder Zweden, meen ik me te herinneren. :D

jep, ik woonde op een eilandje niet zo ver van jou vandaan :puh:

Geplaatst:

Het leukste was toch nog de overgang tussen de gescripte map en de mapgeneration, stopt die map ineens, moet je vertrouwen op de mapgeneration om niet in the void te storten met je boot. Is wel een leuke ervaring zo 70 meter naar benede storten. Totdat ik na 3 km op zee ineens op het enigste eiland neerkwakte in de wijde omgeving.

Geplaatst:

Ik heb misschien nog wel eens zin om terug te spelen. Op die Europa server heb ik wel wat gespeeld, maar op de hudige server niet echt... Misschien is het eens een idee om een map van de VS te laden? ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...