Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ha, zo'n Amerika-map zou inderdaad ook heel aardig zijn, hoewel ik denk dat het, door het bestaan van zo'n enorme 'heartland', toch minder interessant zou zijn dan Europa met haar vele kusten en 'typische' landschappen. Maar is zeker te proberen lijkt me :D

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Op een Manhattan van 2x3 blocks? Dan wens ik je veel succes :puh: Vooral het Caraibisch gebied lijkt me erg interessant met de vele eilandjes, ben heel beniewd hoe dat zou uitpakken... Misschien krijgen we nog een stel piraatjes? :D

Geplaatst:

Ik weet niet, een kaart van de VS... dan heb je gewoon de 3 kustlijnen, de meren en voor de rest vlaktes op de 2 gebergtes na. Daarbij zou New York nabouwen snel tegenslaan, want dat zal niet veel groter zijn dan 20x20 blocks, waarvan de helft water. Heb het ook voorgehad met Istanbul.

Zuid-Oost-Azië zou ook wel wat hebben, meer kustlijnen dan dat is zo goed als niet mogelijk. Dips op Singapore of Hong Kong!

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm, dat is nog niet eens zo'n slecht idee Phoeny. Zou mijns inziens dan wel i.c.m. Australië (eigenlijk geheel Oceanië) moeten om het iets groter te maken en zodat je toch ook nog wat landmassa hebt i.p.v. enkel water. Zoiets allicht?

TgZde.jpg

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Veel respect voor degene die op Tuvalu wilt wonen en heel zijn woning op die ene block bouwt. Naja, zo'n map lijkt me in ieder geval zwaar lachen. Dat richt eens op een ander aspect van de game, namelijk zee-raiden. Heb het al vaker gedaan, maar het is nu eenmaal makkelijker om op land dingen te zoeken.

Geplaatst:

Minecraft lijkt me zeer leuk. Gewoon om even je creativiteit te uiten in een spelletje. Helaas heb ik Minecraft niet op mijn computer :-(

Geplaatst:

Je kunt het spel heel makkelijk downloaden via de site, en daar is tevens een gratis demo te vinden. knipoog.gif Ik weet niet hoe duur het spel nu is, maar ik vermoed rond de 25 à 30 euro. Lijkt een flinke prijs (en is het ook, ik had 'm voor 15 euro in de beta puh2.gif), maar als je je er in verdiept is het het zeker waard. smile3.gif

Zuid-Oost Azië lijkt mij een hele gave map voor de volgende server! 't Zal wel gezellig druk worden op het vaste land.... puh2.gif

Geplaatst:

Mwhah... Eigenlijk lijkt het me veel interessanter om ergens op de vele (schier)eilandjes te gaan wonen dan op het vasteland van China e.d. Maar goed, ziet de huidige serverbeheerder ook wat in dit prachtplan? :)

Geplaatst:

Ik heb nog een back-up kunnen vinden van de "wereldmap" :sigaar:

Weliswaar niet de laatste, maar goed beter dan niets.

Zal eens kijken of ik hem morgen kan uploaden met een wat snellere verbinding :)

Geplaatst:

Was dat die ene Europa-map? Waar Phoeny Istanbul deed, en Foreigner zo'n eilandje? En waar ik zo The United Circles of Hungary had gebouwd? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...