Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb je een tijdje terug ook al meerdere keren via Skype gevraagd, maar heb je de map daarvoor nog kunnen vinden? :puh: (Deze: 1, 2, 3, 4)

En de map in de berg zou ik ook wel eens weer terug willen zien. :) (Deze: 1, 2)

Alvast bedankt!

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Die eerste die jij noemt, die bedoelde ik ook. Geweldige map was dat. Vooral het pijl en boog schieten op elkaar vond ik altijd leuk, haha :D

Geplaatst:

Ik weet nog goed dat ik daar na een weekje rondliep met een Flame III-bow en een Fire Aspect II-sword (met nog wel wat andere enchants hoor) past zeer mooi bij mijn naam. Ach ja, op het einde van die map had ik een halve chest vol met Iron en toen was de challenge er voor mij wat af. Liep gewoon wat te traden voor de lulz.

Geplaatst:

Oh, die eerste map! Daar heb ik vele uurtjes in gestoken, wat was dat een geweldige tijd. :puh: Vooral toen ik tot in de kleine uurtjes met $NeoSyp$ zijn enorme imperium in kaart ging brengen, dat was erg gaaf. Volgens mij was ik toen de eerste server sloot nog bezig met een groot ondergronds project, die ik helaas niet af heb kunnen ronden. 't Zou tof zijn om die map nog eens te bekijken, mocht iemand van de admins/mods van die server 'm nog hebben. :engel:

Geplaatst:

Oh, die eerste map! Daar heb ik vele uurtjes in gestoken, wat was dat een geweldige tijd. puh2.gif [...]

, mocht iemand van de admins/mods van die server 'm nog hebben. hypocrite.gif

De aller eerste map die er ooit was? Volgens mij zat Neosyp daar niet bij. Kan je aangeven welke je bedoelt?

ps. Ben momenteel alle mappen die ik hier (zo snel) kan vinden aan het uploaden, zal morgen het complete lijstje met links hier posten :)

Geplaatst:

Hijs weer online en je mag/kan nu weer joinen.

Er wordt eerst gevraagd om je registreren, dat is zodat illegale client niet op jouw username gaan inloggen en met jouw spullen gaan kloten.

/register [WACHTWOORD]

Daarna kan je vervolgens bij elke volgende MC sessie /login [WACHTWOORD] doen om in de server te komen. Gebruik natuurlijk nooit het wachtwoord van je e-mail of GTAForum account op een gameserver of een andere "shady" service.

Gegevens voor server:

IP: 149.210.155.34

Dynmap: http://149.210.155.34:8123

Whitelist aan / Illegale clients toegestaan

@3L1077, toegevoegd aan whitelist.

Geplaatst:

Oh, die eerste map! Daar heb ik vele uurtjes in gestoken, wat was dat een geweldige tijd. puh2.gif [...]

, mocht iemand van de admins/mods van die server 'm nog hebben. hypocrite.gif

De aller eerste map die er ooit was? Volgens mij zat Neosyp daar niet bij. Kan je aangeven welke je bedoelt?

ps. Ben momenteel alle mappen die ik hier (zo snel) kan vinden aan het uploaden, zal morgen het complete lijstje met links hier posten :)

Ik bedoel de map die op de eerste vier foto's van Basssss staat (deze, onder andere). $NeoSyp$ zat daar wel bij, al had hij zich enigszins afgezonderd en had hij zijn woonplaats opgebouwd ergens buiten het dorp, waar je met een bootje heen moest varen. Hij had in het dorp, naast de spawn, overigens wel een ambassade gebouwd,gemaakt van rode en witte wol. Wellicht kun je je die nog herinneren. :puh:

Oh, en top dat je die maps kunt uploaden! :)

Geplaatst:

Die map waar we allemaal in de berg woonden had ik een epic "appartement". We hadden in het begin nog geen plugins en toen had ik maar een geheime opslagplaats tegen domien gemaakt :D

Geplaatst:

Die map waar we allemaal in de berg woonden had ik een epic "appartement". We hadden in het begin nog geen plugins en toen had ik maar een geheime opslagplaats tegen domien gemaakt :D

Inderdaad, dat was best wel genius. Je moest echt creatief wezen met geheime kamertjes en ruimtes. Sommigen hadden best wel gave trucjes uitgehaald daar. :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Jongens, ik wil geen reclame maken, maar een YouTuber genaamd Spooky1611 heeft een open server runnen die echt survival is. Snachts overal zombies!

Geplaatst:

Het lijkt me leuker als er een nieuwe server komt aangezien deze server een ontiegelijk lelijke spawn heeft haha. Beetje een Mindcrack idee zou wel gaaf zijn, winkels in de spawn en voor de rest overal en nergens hebben mensen hun huizen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...