Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Iemand bezwaar tegen het sluiten van de server? Er is toch bijna niemand meer aanwezig. Heb zelf ook weinig tijd atm.

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Iemand bezwaar tegen het sluiten van de server? Er is toch bijna niemand meer aanwezig. Heb zelf ook weinig tijd atm.

Ik denk dat niemand er bezwaar tegen heeft. Misschien wel de map bewaren? :)

Bedankt voor je inzet! Was een toffe server! :tu:

Geplaatst:

In ieder geval bedankt Sublime!
Geplaatst:

Ik zag het inderdaad al voorbijflitsen op NuTech, ik ben benieuwd! 'k Zou niet weten wat ik er van kan verwachten, ik laat me wel verrassen. :)

Geplaatst:

Best spijtig, ik heb liever dat ze hun werk wat meer op Minecraft zelf focussen, en eens echt iets nieuws toevoegen. Het laatste echt nieuwe element dat ik me kan herinneren, waren paarden. Iets als een verhaalmodus ofzo, dat zou vet zijn.

Geplaatst:

Nou, de voorbije updates hebben anders wel best veel toegevoegd hoor, heel veel verschillende blocks, meerdere biomes en heel veel nieuwe mogelijkheden via de command blocks. In feite is nu echt alles mogelijk in Minecraft mits je weet hoe het moet. Op goede graphics na, maar daarvoor zijn het natuurlijk blokjes.

Daarbij lijkt het me niet dat Mojang zich zelf gaat bezighouden met deze film.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...