myron.b Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Geplaatst: 12 maart 2014 Ik kan helaas geen server runnen omdat ik niet kan port-forwarden. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Snapshot 14w11a brengt ons Minecarts die meer dan drie keer sneller kunnen dan de huidige! Wel met een tegenwerkend effect, maar het is het waard, ik ben nu dus bezig met al mijn spoorlijnen (en dat zijn er veel) te voorzien van extra Booster Rails. Ik kijk al uit naar 1.8 eigenlijk! En nog wat overschot: Reageren
3L1077 Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Ik weet niet of het al voorgesteld is: je kunt misschien eens denken aan shaders? Je gebouwen zijn nu al ongelofelijk vet, en shaders zouden daar dan nog een extra laag bovenop gooien, wat best wel awesome zou zijn..? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 maart 2014 Rapport Geplaatst: 14 maart 2014 Het concept is leuk, maar sinds 1.5 (of 1.4?) ben ik niet meer in staat geweest om iets te veranderen aan de gamefiles. Shaders zouden dus wel eens een leuke ervaring zijn, maar ik weet niet of mijn Minecraft dat zo graag zou hebben. Het is nogal een delicaat beestje. Reageren
myron.b Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Phoeny, als je Craften Terminal download kun je mods toevoegen aan je game. Zo kun je o.a ook Shaders installeren. Als ik jou was zou ik Paolo's Lagless Shaders gebruiken, want deze vreet volgens mij veel minder FPS. Hebben mensen nog zin om een stad te bouwen in Minecraft ? Ik heb zelf wel weer zin om gebouwen te bouwen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Holy shit, ik open m'n survival en m'n chests zijn leeg? Leuk... En ja, Myron, zou wel eens leuk kunnen zijn. Reageren
Crypteq Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Holy shit, ik open m'n survival en m'n chests zijn leeg? Leuk... En ja, Myron, zou wel eens leuk kunnen zijn. Wanneer men weer wilt is een server voor (minimaal/sowieso) een maand zo opgezet Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Ik heb in ieder geval al een concept voor wat ik ga doen als er nog eens een server komt. Als je een richtdoel hebt, dan speel je meestal langer Reageren
Crypteq Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 (bewerkt) Zelf heb ik ook weer aardig zin in MC. Nog leuker wordt t met anderen. Daarom voor wie wilt, server is voor iedereen bereikbaar op: 198.20.109.239:25565 of gtaf.beastmc.com. Server staat 24/7 voor een maand (minimaal) nu aan Edit: mappie: http://gtaf.beastmc.com:8123 Bewerkt: 17 maart 2014 door Crypteq Reageren
3L1077 Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Leuk, toevallig dat een vriend van me onze vanillaserver net terug heeft opgestart. Ik weet dus niet of ik erg actief zal zijn, maar 'k zal wel eens komen kijken. Speel de laatste tijd wat meer MC. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Vet! Zit weer rond een tentamenweek met school, maar reken maar dat ik binnenkort eens een kijkje neem. ^^ Reageren
myron.b Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Wat leuk! Ik kom zeker langs! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 En bij deze eis ik de (immense) Desert ten Oosten van de spawn op! Ik wou een vlak stuk om mijn stad op te bouwen (die uiteindelijk maar 30x30 zal worden) en ik denk dat ik hem heb gevonden! Hopelijk ligt het nog vrij centraal in mijn rijk. Ik heb die Desert gezien, vond hem best wel cool, dus hopelijk kan ik zo zijn natuurlijke schoonheid vrijwaren! De spawn bestaat uit vele kleine heuvelachtige eilandjes met veel bomen. Doet me eigenlijk denken aan Griekeland-Turkije. Daarnaast zijn er twee dorpjes naar het Noorden waar op wat chagrijnige Villagers en akkertjes met Wheat, Potatoes en Carrots niets te vinden valt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.