Rutger. Geplaatst: 17 maart 2014 Rapport Geplaatst: 17 maart 2014 Leuk! Ik ben ook zeker weer van de partij! Reageren
3L1077 Geplaatst: 18 maart 2014 Rapport Geplaatst: 18 maart 2014 Hoewel ik er pas binnen een poosje aan ga werken, wil ik nu al het volgende gebied op m'n naam zetten. De vier eilandjes, en dus ook nog een klein deeltje van de kustlijn. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Ik ga toegeven: Ik had nooit verwacht dat ik met mijn random claim toevallig een van de grootste Desert-biomes had gekozen die ik ooit heb gezien. Naja, ik zal hem koesteren en onderhouden! Is gelijk ook bijna het gehele Zuid-Oostelijke Schiereiland. De spawn valt er linksboven net af. Reageren
mekane Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 waneer gaat de server open of is die al open ? Reageren
Crypteq Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 (bewerkt) waneer gaat de server open of is die al open ? Jah hij is al 2 dagen bereikbaar:De server is voor iedereen bereikbaar op: gtaf.beastmc.com of 198.20.109.239:25565. En de map is te vinden op: http://gtaf.beastmc.com:8123 Bewerkt: 19 maart 2014 door Crypteq Reageren
3L1077 Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Fuck... Ik was net diamonds aan het minen, met een volle inventory, toen ik door een zombie in de lava gegooid werd... Snel gedisconnect voor ik dood ging, maar nu wil ik niet meer reconnecten. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 (bewerkt) haha, ja dat zijn de risico's hé. Als je een zwaard hebt, moet je die gaan enchanten of hoe dat ook mag heten.... Als ik MC op de PC heb, legaal, kom ik ook ff kijken. Bewerkt: 19 maart 2014 door Ezra24rct3 Reageren
Rutger. Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Flink aan de sphere onderwater gewerkt vandaag. Crypteq heeft me ontzettend goed geholpen met het water uit de bol te halen met behulp van dirt plaatsen. Hier een live plaatje, weliswaar niet goed te zien sinds het onderwater zit: Reageren
3L1077 Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 haha, ja dat zijn de risico's hé. Als je een zwaard hebt, moet je die gaan enchanten of hoe dat ook mag heten.... Als ik MC op de PC heb, legaal, kom ik ook ff kijken. Zoals altijd heb ik mijn ver reikende kennis en wijsheid weer eens zinvol bennutigd. Ingelogd en dan als een gek /spawn drammen. Anders zou ik echt nooit meer op de server te zien geweest zijn. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 maart 2014 Rapport Geplaatst: 19 maart 2014 Leuke dag gehad, veel ontdekt, veel gevonden... Hier drie screens met interessante dingen op: Twee Desert Wells? Lekker zeldzaam. Ik hoor Rutger. nog zeggen: "Mesa's zijn lelijk!" Extreme Plateau. Reageren
Dotz Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Eigenlijk heb ik nog nooit god naar MC gekeken.. Hoef ik alleen maar die game te kopen en kan ik dan bij wijze van spreken deze server joinen? Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Eigenlijk heb ik nog nooit god naar MC gekeken.. Hoef ik alleen maar die game te kopen en kan ik dan bij wijze van spreken deze server joinen? Yep, dat kan gewoon. Misschien kun je beter eerst 'leren' in singleplayer, want vaak vinden mensen het van de eerste keer kut, gewoon omdat ze het niet kunnen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Ja, de server heeft deze avond echt wel brak gepresteerd op momenten. Ik heb 3 uur in een cave gezeten, de server freeze't en wanneer ik terug inlog ben ik plots dood, alles kwijt. Fantastisch... Reageren
Crypteq Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Ja, de server heeft deze avond echt wel brak gepresteerd op momenten. Ik heb 3 uur in een cave gezeten, de server freeze't en wanneer ik terug inlog ben ik plots dood, alles kwijt. Fantastisch... Ik zal er eens naar kijken, voor nu heb ik de server opnieuw opgestart en het lijkt weer goed te zijn. Als je weer online kom zal ik het compenseren Reageren
mekane Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 ik had me geregistreerd doormiddel van : /register (password) en dan als ik inlog dan zegt die steeds dat me wachtwoord verkeerd is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.