Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Hoewel ik er pas binnen een poosje aan ga werken, wil ik nu al het volgende gebied op m'n naam zetten.

2Bef0tR.png

De vier eilandjes, en dus ook nog een klein deeltje van de kustlijn.

Geplaatst:

Ik ga toegeven: Ik had nooit verwacht dat ik met mijn random claim toevallig een van de grootste Desert-biomes had gekozen die ik ooit heb gezien. Naja, ik zal hem koesteren en onderhouden! Is gelijk ook bijna het gehele Zuid-Oostelijke Schiereiland.

De spawn valt er linksboven net af.

:7

Geplaatst: (bewerkt)

waneer gaat de server open of is die al open ?

Jah hij is al 2 dagen bereikbaar:

De server is voor iedereen bereikbaar op: gtaf.beastmc.com of 198.20.109.239:25565.

En de map is te vinden op: http://gtaf.beastmc.com:8123

Bewerkt: door Crypteq
Geplaatst:

Fuck... Ik was net diamonds aan het minen, met een volle inventory, toen ik door een zombie in de lava gegooid werd... Snel gedisconnect voor ik dood ging, maar nu wil ik niet meer reconnecten. :cry:

Geplaatst: (bewerkt)

:schater: haha, ja dat zijn de risico's hé. :puh:

Als je een zwaard hebt, moet je die gaan enchanten of hoe dat ook mag heten.... :puh:

Als ik MC op de PC heb, legaal, kom ik ook ff kijken.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

Flink aan de sphere onderwater gewerkt vandaag. Crypteq heeft me ontzettend goed geholpen met het water uit de bol te halen met behulp van dirt plaatsen.

Hier een live plaatje, weliswaar niet goed te zien sinds het onderwater zit:

-4_-2.png?1395262845740

:)

Geplaatst:

:schater: haha, ja dat zijn de risico's hé. :puh:

Als je een zwaard hebt, moet je die gaan enchanten of hoe dat ook mag heten.... :puh:

Als ik MC op de PC heb, legaal, kom ik ook ff kijken.

Zoals altijd heb ik mijn ver reikende kennis en wijsheid weer eens zinvol bennutigd. Ingelogd en dan als een gek /spawn drammen. Anders zou ik echt nooit meer op de server te zien geweest zijn. :puh:

Geplaatst:

Leuke dag gehad, veel ontdekt, veel gevonden... Hier drie screens met interessante dingen op:

2014-03-19_164525_zps0d0a6bad.png

Twee Desert Wells? Lekker zeldzaam.

2014-03-19_213747_zps0ff67d36.png

Ik hoor Rutger. nog zeggen: "Mesa's zijn lelijk!"

2014-03-19_220139_zps39f03baf.png

Extreme Plateau.

Geplaatst:

Eigenlijk heb ik nog nooit god naar MC gekeken.. Hoef ik alleen maar die game te kopen en kan ik dan bij wijze van spreken deze server joinen?

Geplaatst:

Eigenlijk heb ik nog nooit god naar MC gekeken.. Hoef ik alleen maar die game te kopen en kan ik dan bij wijze van spreken deze server joinen?

Yep, dat kan gewoon. Misschien kun je beter eerst 'leren' in singleplayer, want vaak vinden mensen het van de eerste keer kut, gewoon omdat ze het niet kunnen. :puh:

Geplaatst:

Ja, de server heeft deze avond echt wel brak gepresteerd op momenten. Ik heb 3 uur in een cave gezeten, de server freeze't en wanneer ik terug inlog ben ik plots dood, alles kwijt. Fantastisch...

Geplaatst:

Ja, de server heeft deze avond echt wel brak gepresteerd op momenten. Ik heb 3 uur in een cave gezeten, de server freeze't en wanneer ik terug inlog ben ik plots dood, alles kwijt. Fantastisch...

Ik zal er eens naar kijken, voor nu heb ik de server opnieuw opgestart en het lijkt weer goed te zijn. Als je weer online kom zal ik het compenseren :)
Geplaatst:

ik had me geregistreerd doormiddel van : /register (password)

en dan als ik inlog dan zegt die steeds dat me wachtwoord verkeerd is

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...