Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had me geregistreerd doormiddel van : /register (password)

en dan als ik inlog dan zegt die steeds dat me wachtwoord verkeerd is

Ik zal je "registratie" even resetten, dan kan je het opnieuw invoeren :)

Wat is je naam in mc waarmee je geregistreerd heb?

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik had me geregistreerd doormiddel van : /register (password)

en dan als ik inlog dan zegt die steeds dat me wachtwoord verkeerd is

Ik zal je "registratie" even resetten, dan kan je het opnieuw invoeren :)

Wat is je naam in mc waarmee je geregistreerd heb?

iwan010

Geplaatst:

Fantastisch. Ik zou best wel willen weten welke flauwe plezante besloten heeft om in het door mij geclaimde gebied te komen wonen en daarmee ook het landschap totaal te verneuken.

Geplaatst:

Fantastisch. Ik zou best wel willen weten welke flauwe plezante besloten heeft om in het door mij geclaimde gebied te komen wonen en daarmee ook het landschap totaal te verneuken.

Ik zag vanmiddag Janco9 (dat is het banned lid VFreak op GTAForum.nl en tevens was hij in de vorige server gebanned vanwege X-Ray) aan jouw kust bouwen via de online map. Heb niets gezegd omdat ik niet wist of jij er toestemming voor had gegeven..

Geplaatst:
Ik zag vanmiddag Janco9 (dat is het banned lid VFreak op GTAForum.nl en tevens was hij in de vorige server gebanned vanwege X-Ray) aan jouw kust bouwen via de online map. Heb niets gezegd omdat ik niet wist of jij er toestemming voor had gegeven..

Oh... Ik vind dit best wel vervelend, ik heb honderd keer gezegd dat er nog talloze andere plaatsen waren, en nu komt ie hier weer, en ondertussen zal hij ook al alles weggemined hebben.

@Crypteq, kun jij hier iets aan doen? Hij wilt gewoon niet naar me luisteren, en ik vind dit redelijk vervelend.

Geplaatst:

Altijd leuk als je er een huis hebt met trapdoors en deze steeds omhoog gezet worden.. Het was een moderator en die vond dit schijnbaar leuk. Mensen horen gewoon van elkaars spullen af te blijven.

Geplaatst:

Ik wou graag dit stukje land claimen, het 'eilandje' wat lichter gekleurd is dan het andere gedeelte en waar ik (Papadipoepoe) sta.

2afenfa.jpg

Geplaatst:

Gisteravond had ik deze eilanden (ben er nog niet helemaal uit welke ik ga kiezen) al enigszins geclaimed, maar helaas ben ik op mirakelleuze wijze verdronken terwijl ik op AFK stond (wellicht dat een skeleton me 't water in heeft geschoten o.i.d.), terwijl ik 'm home nog niet geset had. Gevolg was dat ik terug moest wandelen/varen, en op het moment ben ik nog halverwege. :puh:

Desondanks zou ik bij dezen graag die paar eilanden in dat gebied claimen, later zal ik verduidelijken om welke het precies zal gaan. ^_^

GN0U4i5.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...