Phoenyxar Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Bijna, het is op drie plaatsen verbonden met de rest van mijn prachtige woestijnrijk! :3 Zou wel een geschikte plaats zijn om een fantasy-burcht op te plaatsen, maar ik ga zo veel als mogelijk van de woestijn zelf afblijven. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 (bewerkt) Wauw, ik ga ook een stukje op mijn naam proberen te zetten, dan ga ik het snel even legaal kopen Ik pre-order deze vast Bewerkt: 29 april 2014 door Ezra24rct3 Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 ik wil graag dit stuk claimen Reageren
Together Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 (bewerkt) Ik (GhostFire09) wil graag dit claimen. Bewerkt: 30 maart 2014 door GTA5BOY Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Hehe, al die claims hier! :o Ondertussen, in "De Reizen van Phoeny" Heeft iedereen ook al een naam voor zijn geclaimd gebied? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Hierbij dan mijn claim voor het rijk Neopoulinos: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Imperialistische Griek! Die 2 eilanden behoren al weken tot mijn rijk! U wilt een oorlog doen ontstaan? Reageren
Sublime Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Dikke claims hier, zodadelijk nog advocaten nodig! Janco9 is trouwens wel fanatieke X-rayer ja, die is waarschijnlijk gewoon weer bezig. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Mijn handen beginnen te jeuken bij het zien van deze screens, maar helaas kan ik niet meedoen. En al die claims.. Precies als vroeger. Reageren
thebig Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Eventjes dan ook maar een stukje claimen: Het eiland met mijn huis op had ik sowieso al geclaimed, heb er een huis, een akker, een weide en een vuurtoren op gezet. Nu het eiland dus is volgebouwd, ga ik uitbreiden naar het zuiden. In tegenstelling tot wat de brug laat vermoeden, laat ik het noorden dus ongemoeid. Als je goed kijkt zie je al een begin van een nieuw gebouw, op de landtong onder het kleine eilandje. Dit zijn gewoon berkenkiemplanten die ik in een rechthoek heb geplaatst en heb laten groeien. In my land, building builds itself. Het huis is in de buurt geplaatst van een ingang van een grot, waar ik hoop iron en andere dingen te kunnen mijne, de ingang zie je echter niet op bovenstaande screen. Links van mijn huis is er nog een eilandje met een zwarte streep, wat een poort naar The Nether is. Deze poort heb ik gewoon gebouwd en reken ik niet officieel tot mijn land, het is dus res communis en mag door iedereen gebruikt worden. Ik heb nog geen naam voor mijn rijk, zal er eens over nadenken. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Berkenplantjes kiemen niet in een rechthoek, die hebben een vrij gebied van 3x3 blocks nodig om te groeien, je zult dus bij aankomst merken dat je gebouw bestaat uit berk-open block-berk-open block etc. Als je Oak had gebruikt had het zich daadwerkelijk zelf kunnen bouwen! ;3 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Imperialistische Griek! Die 2 eilanden behoren al weken tot mijn rijk! U wilt een oorlog doen ontstaan? De bevolking beider eilanden (bestaande uit mijzelf) heeft zich in een referendum unaniem uitgesproken voor aansluiting bij Neopoulinos, waaraan ik als groot rechtvaardig leider uiteraard gehoor heb gegeven middels een annexatie van de betreffende gebieden. Ik verdedig enkel de belangen van mijn volk! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 maart 2014 Rapport Geplaatst: 25 maart 2014 Bevolking: 0 (hoe kan het ook anders, een van de eilanden is maar 100 blocks in oppervlakte) Daarbij was een van de twee eilanden een schiereiland dat jij handmatig hebt losgemaakt van mijn continent. Dan heb je immense bossen ten Noorden van je die niemand wilt en dan ga jij stukken land claimen die al van anderen zijn! Schandalig! :o Reageren
thebig Geplaatst: 26 maart 2014 Rapport Geplaatst: 26 maart 2014 Dan heb ik toch wonderkiemplantjes, want toen ik wegging uit de server waren ze allemaal volgroeid op een na Reageren
AXIO Geplaatst: 26 maart 2014 Rapport Geplaatst: 26 maart 2014 Ik ga binnenkort een winkeltje openen bij de spawn. En dan zat ik te denken aan een winkel waar alleen met etenswaar te halen is, dus laat ik alvast zo'n soort winkeltje claimen bij de spawn . Zou leuk zijn als meer mensen mij volgen met het idee van een winkeltje te openen bij de spawn. De winkel gaat tevens 'Papa's food factory' heetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.