Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zo'n idee is natuurlijk leuk, maar wat moeten anderen dan gaan verkopen? Met voedsel heb je wel gelijk een heel groot aandeel in alle handel :puh:

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Opzich kan je in genoeg handelen. Winkel met alleen steen, hout of clay en dat soort dingen. Maar als men er op tegen is dat ik al het eten ga verkopen dan kan ik me er wel in beperken.

Geplaatst:

Ik wil dit claimen

post-138440-0-47536500-1395938286.jpg

Ik wil ook wel een winkel maken dst ik bouwmaterialen verkoop

>>> Door thebig: Posts samengevoegd, gelieve in het vervolg de 'Bewerken'-knop te gebruiken als je op het punt staat te dubbelposten.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Wauw, dat ziet er helemaal niet verkeerd uit zeg! :)

Ik ga vanmiddag wat games wegbrengen en dan kan ik Minecraft kopen, dus dan kom ik eens online op de server :)

@Neo: Ik ben nieuw met Minecraft, laten we dat maar niet doen :7

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst:

OMG :O

Er is een update verschenen op de PS3. Er zijn 2 texture Packs van 0.99 cent ieder en de game is nu vertaald naar het Nederlands.

Geplaatst:

Ongelofelijk vet, Crypteq! Wat voor mods heb je er allemaal ingestopt? :puh:

Er is een update verschenen op de PS3. Er zijn 2 texture Packs van 0.99 cent ieder en de game is nu vertaald naar het Nederlands.

Nederlandse vertaling is er ook al een tijdje voor de PC, maar ik vind 'm bagger... Ik houd 'm mooi op 't Engels. ^_^Pirate (net als in Facebook) is ook komisch. :puh:

Geplaatst:

Nederlandse vertaling is er ook al een tijdje voor de PC, maar ik vind 'm bagger... Ik houd 'm mooi op 't Engels. ^_^Pirate (net als in Facebook) is ook komisch. :puh:

T was er nog niet voor de PS3, en ik vind het op de PS3 verkloter dan verkloot. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...