Bassieboy35 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Ik leef op het gebied S, waar Myron zit. Maar dat is niet zo'n probleem. Reageren
thebig Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Leuke map, schept wat duidelijkheid voor mensen die het topic komen binnenstormen, iets claimen en vervolgens zien dat er al een weide staat op hun land Ook zie je duidelijk dat het door Phoenyxar geclaimde gebied even groot is als alle andere gebieden samen en dat hij dan nog gaat talmen over een eilandje, waar hij pas over een paar jaar gaat geraken als zijn stad/gebouw de huidige groeisnelheid aanhoudt. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Voor hoelang blijft deze server nog bestaan? Want ik krijg over twee maanden een goede game computer. Als de server nog bestaat over 2 maanden, claim ik Glados, een klein eiland in de middle of nowhere: http://gtaf.beastmc.com:8123/?worldname=world&mapname=flat&zoom=5&x=-793.75&y=64&z=-758 Je kan me nog niet op whitelist zetten, want ik ga een nieuwe account kopen. Maar ik Pre-Order alvast. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Ook zie je duidelijk dat het door Phoenyxar geclaimde gebied even groot is als alle andere gebieden samen en dat hij dan nog gaat talmen over een eilandje, waar hij pas over een paar jaar gaat geraken als zijn stad/gebouw de huidige groeisnelheid aanhoudt. Dat was helemaal geen eiland. Dat was een schiereiland dat NeoSyp doodleuk heeft losgegraven van het continent. Daarbij ben ik helemaal niet van plan om die woestijn vol te bouwen, ik claim heel die woestijn omdat ik ze wil behouden zoals ze nu is. Ik vind het vooral vreemd dat iedereen gewoon een klein gebied claimt om vol te bouwen en niet nadenkt over wat de gevolgen gaan zijn binnen een kleine maand. Reageren
Isic Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 (bewerkt) Hierbij wil ik me claim uit breiden om me rijk uit de breiden. Groene gedeelte is huidige claim het rode gebied claim ik erbij. Me hele claim draagt de naam; Porcine Tajiri. Het rode eiland heet; Porcine Islet. Rest moet ik nog naam verzinnen. Bewerkt: 30 maart 2014 door Isic Reageren
thebig Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Ik vind het vooral vreemd dat iedereen gewoon een klein gebied claimt om vol te bouwen en niet nadenkt over wat de gevolgen gaan zijn binnen een kleine maand. Een groot gebied dat volgebouwd is en dan jouw woestijn met een gebouwtje erin. Ik vind het niet zo'n probleem, hoor. Leuk dat je je gebied in de juiste richting uitbreidt, Isic. Mogelijk dat ik in de toekomst nog het eiland boven je ga claimen. Edit: Bij deze claim ik officieel het eiland boven dat van Isic. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Bij deze breid ik de claims van het glorieuze rijk Neopolis uit richting het noorden: Tevens ontken ik alle beweringen over mijn persoon door Phoenyxar en bestempel ik zijn woorden tot laster. Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 (bewerkt) Hey, Ik wil mijn geclaimde land wegdoen. Ik liep ergens dat was het mooiste plekje die ik had gezien op de server. Dus daar ga ik nu wonen. Dit wil ik nu claimen Bewerkt: 31 maart 2014 door KL_SHOOTER_KL Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Ik breid mijn gebied uit. Dat heeft te maken met dat ik nu een boerderij met dieren heb en dat dat niet mogelijk was op de eilanden die ik bezat. Dus, vandaar. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Ik cancel m'n pre order. Reageren
Crypteq Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Ik cancel m'n pre order. ?IN ieder geval, op de map is het bij enkele al te zien welke deel geclaimd is, wil je ook iets claimen, kom even online en dan zal ik het voor je fixen Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 Ik cancel m'n pre order. ?IN ieder geval, op de map is het bij enkele al te zien welke deel geclaimd is, wil je ook iets claimen, kom even online en dan zal ik het voor je fixen Daarom cancel ik m ook. Ik had gehoopt om vandaag online te kunnen gaan, maar ik heb te horen gekregen dat m'n PC het loodje heeft gelegd... Reageren
myron.b Geplaatst: 30 maart 2014 Rapport Geplaatst: 30 maart 2014 @Hierboven, Bedankt ! Want ik had waarschijnlijk een zogenaamd schiereiland van jou geclaimd ^^ Reageren
Dexist Geplaatst: 31 maart 2014 Rapport Geplaatst: 31 maart 2014 Mijn huis op een andere server Reageren
Together Geplaatst: 31 maart 2014 Rapport Geplaatst: 31 maart 2014 (bewerkt) Ik wil een andere claim maken. Omdat ik liever bij het water zit claim ik dit stuk: Bewerkt: 31 maart 2014 door GTA5BOY Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.