Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik ben opeens een villager? Ik maak ook bij alles geluid nu. Klik op een dirt block krijg ik 'grass' te horen. Meer mensen die dit hebben?

Geplaatst:

Ik ben opeens een villager? Ik maak ook bij alles geluid nu. Klik op een dirt block krijg ik 'grass' te horen. Meer mensen die dit hebben?

:7

Wat voor dag zou het vandaag nou zijn? :clown:

Geplaatst: (bewerkt)

Voor mensen die geïnteresseerd zijn in achtergrondinformatie. De geluidjes komen van een fan-made resource pack genaamd "The Element Animation Villager Sounds Resource Pack" en zijn ingesproken door iemand die altijd de villagers inspreekt in hun animaties. :puh:

Hier een trailer van een maandje terug:

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Zelfs van de trailer lig ik plat :7

Ben toch blij dat het nu weer normaal is (denk ik toch, ben er nog niet op geweest vandaag).

Geplaatst:

Misschien is het een idee om een mega boomhut tussen allerlei hoge bomen te maken met verschillende kamers etc?

Geplaatst:
Misschien is het een idee om een mega boomhut tussen allerlei hoge bomen te maken met verschillende kamers etc?
Ja was ik ook al van plan ik vond het ook al een leuk idee ;) leuk dat andere mensen er ook zo over denken
Geplaatst:

Iemand hier die een versie met forge heeft die hij kan uploaden? (1.7.2 versie) Ik probeer nu al dagen van alles te doen, zodat ik die millionair mod kan spelen. Maar hij blijft steeds crashen. <_<

Geplaatst:
Iemand hier die een versie met forge heeft die hij kan uploaden? (1.7.2 versie) Ik probeer nu al dagen van alles te doen, zodat ik die millionair mod kan spelen. Maar hij blijft steeds crashen. <_<

Ja ik ben er ook opzoek naar er staat bij mij je speeld modded,,,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...