Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ook zonder mods werkt forge bij mij niet, dus ik doe gewoon iets fout. Alleen de vraag is hoe, en dan is het gemakkelijker om een zipje te maken en die uploaden dan het zelf doen. Vandaar die vraag :puh:

Geplaatst:

Forge werkt hier prima. Misschien heel de Minecraft rotzooi even verwijderen/verplaatsten behalve de map saves, en alles even opnieuw installeren (of gewoon een backup terugzetten). Werkt bij mij vaak wel, als ik aan het prutsen ben geweest met mods.

Geplaatst:

Ik ben de afgelopen week niet actief geweest in de server om verschillende omstandigheden, echter nu het volgende:

De server draait nu ongeveer een maand, omdat dit een externe host is dient deze verlengt te worden.

Dus zijn er nog genoeg mensen actief of zijn er mensen die actief gaan spelen op de server?

Want als er te weinig gebruik van gaat worden, dan laat ik het verlopen, anders verleng ik het voor (sowieso) nog een maand :)

Geplaatst:

Is dit een beetje een leuke game? Ik twijfel al lang of ik 'm zou binnenhalen maar het is er nog niet van gekomen. Ik zag 'm bij bol staan voor €15, vandaar..

Het gaat om de Xbox 360-versie by the way.

Geplaatst:

Ik ben de afgelopen week niet actief geweest in de server om verschillende omstandigheden, echter nu het volgende:

De server draait nu ongeveer een maand, omdat dit een externe host is dient deze verlengt te worden.

Dus zijn er nog genoeg mensen actief of zijn er mensen die actief gaan spelen op de server?

Want als er te weinig gebruik van gaat worden, dan laat ik het verlopen, anders verleng ik het voor (sowieso) nog een maand :)

Ik speel er nog op ik zou het leuk vinden al komen er meer mensen

Is dit een beetje een leuke game? Ik twijfel al lang of ik 'm zou binnenhalen maar het is er nog niet van gekomen. Ik zag 'm bij bol staan voor ¤15, vandaar.. Het leukste is natuurlijk de pc versie dan kan je op de server komen hoe meer zielen hoe meer vreugd

Het gaat om de Xbox 360-versie by the way.

>>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<<

Geplaatst:

Het punt is dat het gewoon niet zo leuk is op de server te zitten als er geen andere mensen aanwezig zijn, zeker niet als je - zoals ik - gewoon wilt bouwen zonder voortdurend mobs van je af te slaan. Alleen raak je soms niet vlug genoeg in je bed...

Ik ben zeker nog bereid om op de server te komen, al wil ik niet meer uren na elkaar erop zitten, zoals in het begin.

Geplaatst:

Ik heb dat ook wat jij zegt thebig, maar ik begin mij ook vaak snel te vervelen op minecraft de laatste tijd. Ik heb het al te veel gespeeld XD.

Ik ben nu ook aan het kloten in sp creative mode, en dan vooral met redstone.

Geplaatst:

Ja, ik ben eigenlijk ook voornamelijk geïnteresseerd in redstone. Ik heb eventjes een zo goed als onzichtbare piston door ontworpen die ik eventueel in mijn berkenburcht op de server kan plaatsen.

Geplaatst:

Ik wou net eventjes op de server, maar het lukt niet. Er staat dat de server nog steeds op 1.7.2 draait, terwijl ik versie 1.7.8 heb, die automatisch werd geïnstalleerd toen ik MC opstartte. Ik geloof dat dit bij iedereen het geval is en de server gewoon geüpdatet moet worden, of zie ik iets over het hoofd?

Geplaatst:

Je kunt via je launcher van versie wisselen, zodat je ook in een oudere versie kunt spelen. Dan maak je via New profile (links onderaan) een nieuw profiel aan in 1.7.2, waarna het spel in die versie opstart. Je kunt offline uiteraard gewoon in de huidige versie spelen door weer van profiel te wisselen.

Hoe het precies zit met de versies en de updates van de server weet ik niet, maar zo kun je in ieder geval blijven spelen. ^^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...