Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Iemand ondertussen geïnteresseerd in wat Minecraft-poëzie?

2014-04-11_222156_zps446d26cd.png

2014-04-11_222245_zps606120f0.png

Size 250-explosie in een 160 Layer-Black Stained Glass-world.

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ja, ik ben eigenlijk ook voornamelijk geïnteresseerd in redstone. Ik heb eventjes een zo goed als onzichtbare piston door ontworpen die ik eventueel in mijn berkenburcht op de server kan plaatsen.

Als je geïnteresseerd bent in redstone kun je altijd op YouTube kijken naar 'Sethbling' of 'ACtennisAC'. Dit zijn grote Youtubers die heel veel dingen maken met redstone.

Geplaatst:

Naar Sethbling keek ik al veel, die andere heb ik nog nooit van gehoord.

Heb toch wel wat dingetjes geleerd van Sethbling, al vraagt alles toch wel veel moeite.

Geplaatst:

Dan nog even mijn input: ik heb zeker nog zin in deze server, en nu ik na een erg drukke tentamenweek een weekje vrij heb zal ik er ook zeker vaker te vinden zijn :)

Wat ik we kwijt wil is dat ik deze map over het algemeen nogal vind tegenvallen: iedereen woont mijlenver van elkaar, er is nog niets van een centraal stadje gebouwd en de landschappen an sich zijn ook gewoon niet zo heel boeiend, er lijkt toch iets te weinig samenhang in te zitten.

Misschien is het een idee om eindelijk eens die wereldkaart erin te zetten, of de kaart van (Noord-)Amerika? Die keer dat we een real-world kaart hadden was toch wel een groot succes moet ik zeggen, en zoiets zouden we nog eens moeten doen.

Geplaatst:
Dan nog even mijn input: ik heb zeker nog zin in deze server, en nu ik na een erg drukke tentamenweek een weekje vrij heb zal ik er ook zeker vaker te vinden zijn :) Wat ik we kwijt wil is dat ik deze map over het algemeen nogal vind tegenvallen: iedereen woont mijlenver van elkaar, er is nog niets van een centraal stadje gebouwd en de landschappen an sich zijn ook gewoon niet zo heel boeiend, er lijkt toch iets te weinig samenhang in te zitten. Misschien is het een idee om eindelijk eens die wereldkaart erin te zetten, of de kaart van (Noord-)Amerika? Die keer dat we een real-world kaart hadden was toch wel een groot succes moet ik zeggen, en zoiets zouden we nog eens moeten doen.
uiteraard is dat leuker maar hopelijk is er dan wel een jungle want dat vind ik de mooiste biome maar ik heb het helemaal met neo eens
Geplaatst:

Er lijkt in ieder geval nog genoeg animo te zijn voor de server. :)

Nu is het de vraag wat we gaan doen met de map, want zo te lezen willen sommige een andere.

Laat even weten wat je wilt, en als je een suggestie hebt voor een map (zoals hierboven), zet het er dan bij.

Van sommige heb ik ook gehoord dat ze met creative dingen willen gaan doen, als er behoefte is om een creative map naast de survivalmap te draaien, laat het weten ;)

Geplaatst:
Er lijkt in ieder geval nog genoeg animo te zijn voor de server. :) Nu is het de vraag wat we gaan doen met de map, want zo te lezen willen sommige een andere. Laat even weten wat je wilt, en als je een suggestie hebt voor een map (zoals hierboven), zet het er dan bij. Van sommige heb ik ook gehoord dat ze met creative dingen willen gaan doen, als er behoefte is om een creative map naast de survivalmap te draaien, laat het weten ;)

Ik zou wel een wereld map willen met stenen die we legit maken en met warps naar de verschillende landen, misschien een goed idee?

Geplaatst: (bewerkt)
Er lijkt in ieder geval nog genoeg animo te zijn voor de server. :) Nu is het de vraag wat we gaan doen met de map, want zo te lezen willen sommige een andere. Laat even weten wat je wilt, en als je een suggestie hebt voor een map (zoals hierboven), zet het er dan bij. Van sommige heb ik ook gehoord dat ze met creative dingen willen gaan doen, als er behoefte is om een creative map naast de survivalmap te draaien, laat het weten ;)

Ik zou wel een wereld map willen met stenen die we legit maken en met warps naar de verschillende landen, misschien een goed idee?

Mwhah, ik zou het juist veel interessanter vinden als al die teleportfuncties uitgezet zouden worden, inclusief /sethome (waarbij je na je dood gewoon bij een bed terecht komt). Zo zul je sneller de neiging hebben heel ver van de anderen te gaan wonen en is het ook veel interessanter en nuttiger om wegen, treinen etc aan te leggen omdat je er dan ook daadwerkelijk wat aan hebt.

Enfin, ik had het dus over deze kaart (voor hen die hem nog niet kenden): http://www.minecraftforum.net/topic/1821646-earth-11500-scale-survival-map/

@ Cryp: als je wilt kan ik wel zoals de vorige keer die kaart uitknippen zodat we het juiste gebied overhouden :)

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:
Mwhah, ik zou het juist veel interessanter vinden als al die teleportfuncties uitgezet zouden worden, inclusief /sethome (waarbij je na je dood gewoon bij een bed terecht komt). Zo zul je sneller de neiging hebben heel ver van de anderen te gaan wonen en is het ook veel interessanter en nuttiger om wegen, treinen etc aan te leggen omdat je er dan ook daadwerkelijk wat aan hebt. Enfin, ik had het dus over deze kaart (voor hen die hem nog niet kenden): http://www.minecraftforum.net/topic/1821646-earth-11500-scale-survival-map/ @ Cryp: als je wilt kan ik wel zoals de vorige keer die kaart uitknippen zodat we het juiste gebied overhouden :)
zonder home is het niet heel leuk
Geplaatst:

Ik ben het eens met Neo. We zijn allemaal veel te afhankelijk geworden van /home en /spawn, wat ons ongelofelijk lui maakt en het belangijkste van Minecraft bijna doet negeren.

Geplaatst:

Ik vind echt niet dat we zo ver van elkaar wonen, hoor. Doordat er zoveel water is, sta je op enkele minuutjes bij wie je ook maar wilt (tenzij van die uitzonderingen als shooter, die zich wat afzonderen). Phoenyxar claimde juist zo'n groot gebied aangezien hij vreesde dat het anders te opgepropt ging zijn en ook al geef ik hem niet gelijk, vind ik toch ook niet dat we zo ver van elkaar wonen.

Ik ben nu nog in een ietwat experimentele fase van Minecraft: ik tast nog wat de mogelijkheden af en zie wat ik zelf kan klaarspelen. Daarom voel ik ook geen nood om een coherente structuur in mijn leefgebied aan te brengen, zoals jij bijvoorbeeld wel doet, NeoSyp. Misschien wil ik daar in de toekomst wel naar bouwen, maar voorlopig heb ik toch genoeg aan één huis waar ik veel tijd in stop, dan aan een stad met allemaal gebouwen.

Creative mode vind ik wat te ver gaan, ik doe het ook niet puur voor het bouwen. De juiste grondstoffen minen heeft juist zijn charme wel. Het enige wat me stoort is de mobs. Ik durf amper de mijn binnen gaan. Of ik dan wil dat ze weg gaan? Nee, dat hoeft nu ook weer niet. Nu ik toch al een goede nederzetting heb met veel eten en de mobs niet al te veel schade aanrichten, heb ik toch wel tijd genoeg me te herstellen.

Als je trouwens dan ook nog eens treinsporen tussen de verschillende leefgebieden zou bouwen, moet je zelfs geen moeite meer doen in de boot te kruipen en zie je echt wel duidelijk dat we niet ver van elkaar zitten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...