Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat spreekt voor zich. Er is vast wel de mogelijkheid om gebouwen e.d. te kopiëren naar een andere wereld, maar ik denk dat het het leukst is dat iedereen from scratch begint. Ik vond die wereld-map in ieder geval een geweldige map, dus ik zou er weinig bezwaar tegen hebben! Het liefst nu wel een ander deel (of de hele map, indien mogelijk), zodat er wat variatie is t.o.v. de vorige. De mogelijkheid tot /home is mij om 't even: ik pas me wel aan. Maar die /tpa-functie hoeft er van mij niet in; bij mijn weten is de huidige server ook de eerste server met een dergelijke feature en om eerlijk te zijn vind ik het nu wat te makkelijk om elkaar te bezoeken. Top dat je 'm kunt/wilt verlengen trouwens, Cryp! thumbsup2.gif

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Goede suggesties en argumenten heb ik hier al gelezen, maar ik wil even snel reageren op Crypteq:

Nu is het de vraag wat we gaan doen met de map, want zo te lezen willen sommige een andere.

Liever dezelfde map, want ik zou het zonde vinden om mijn nog niet afgemaakte project te moeten opzeggen. :puh:

Geplaatst:

Ik weet niet, dat gaat volgens mij immens saai worden. Want iedereen wilt aan de kust zitten, wat er dus voor gaat zorgen dat je daar 20-30km² aan onbewoond land gaat hebben in het midden. Misschien dat de Golf van Mexico op zich interessanter is (of zoals ik vroeger heb voorgesteld: Zuid-Oost Azië)

Maar ik vind die wereld-map eigenlijk niet zo goed. Op zich is het grappig, zo'n mini-wereld op de kaart, maar in de realiteit herinner ik me vooral dat ik me heb doodgeërgerd aan die map. Er is geen natuurlijke terrain generation, wat er voor zorgt dat een immens groot deel van het spel gewoon niet toegankelijk is omdat je er op geen manier aan kunt geraken, om nog maar te zwijgen van de basisgrondstoffen wiens aanwezigheid door 3 lijkt te zijn gedeeld.

Ik weet dat ik me wel heb geamuseerd op de map, maar dat was niet omdat de map goed was. Voor wat ik kon zien zat ik gewoon op een schiereiland in een wereld met beperkte grondstoffen en heel veel "niks". Ik heb met Foreigner eens heel Afrika doorgereisd. Dat waren zes dagen aan letterlijk niets tegenkomen. Er is een reden dat er naar het einde veel mensen de map gingen afvaren op zoek naar de ware seed achter de map. Het was gewoon niet leuk meer.

In feite is het enige wat je op die map kunt doen het nabouwen van echte plaatsen in het mini, want voor jezelf iets oprichten is geen doen. Het enige wat gaat is dingen bouwen uit Cobblestone, Wood of Wool. Ik had op de vorige keer spelen na een hele maand nog geen 4 blocks aan Gold. Als je er over nadenkt om een treinspoor aan te leggen van kust naar kust dan weet je dat je 9/10e van je tijd zult verdoen in een mijn, met een miljard Cobblestone als gevolg en eerlijk gezegd speel ik dan liever een gewone Minecraft-map. Het was een leuk experiment, maar niet voor nog eens.

Geplaatst:

Wat is precies het concept van Skyblock? Dat je op een klein eilandje begint met een minimaal aan grondstoffen en je zelf je plan moet trekken? Ik denk dat ik voorlopig wel bij de gewone server wil blijven.

Mensen trouwens zin om vanavond eens op de server te komen? We kunnen nu allemaal wel zeggen zin te hebben om nog verder te gaan, maar als we nooit samen op de server spelen, gaan die beloftes als sneeuw voor de zon verdwijnen, lijkt me.

Geplaatst:

Wat denken jullie van Skyblock?

Dat moet dan wel gedaan worden op een oudere Minecraft versie. De biomes zijn namelijk verwisseld op de nieuwere versies waardoor je bepaalde cruciale zaken niet meer kan doen omdat skyblock niet meer begint in de juiste biome.

Geplaatst: (bewerkt)

Het prachige en machtige Neopolis blijft constant uitbreiden, en ik vond het tijd de vorderingen eens met jullie te delen. Vele dank aan Crypteq voor het nemen van de foto's!

n2.png

n4.png

n3.png

n6.png

n1.png

n5.png

En het verdedigingswerk tegen de imperialistische feniks, inclusief werkend kanon, is ook eindelijk klaar. Huivert ende vreest, feniks!

neo.png

Oh, en kom vooral eens de metro testen wanneer je zin hebt :)

EDIT: wat nachtfoto's:

n7.png

n11.png

n9.png

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Dat zijn inderdaad verdomd mooie foto's! Ik moet me ook maar eens gaan verdiepen in shaders en dergelijke want het ziet er echt puik uit, je gebouwen trouwens ook!

Zijn er mensen die vanaf woensdagmiddag > de rest van de week tijd hebben om online te komen? Persoonlijk heb ik niet echt zin in een nieuwe map. :puh:

Geplaatst:

Uw werkend kanon staat gericht op drie Spruce Trees. U hebt uzelf overtroffen Syp. Een heel bolwerk optrekken tegen de dreiging van enkele bomen vind ik speciaal. Het ziet er naar uit dat ik gelijk had om heel die woestijn te claimen, want kijk maar eens wat hij heeft gedaan met dat ene eilandje! D:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...