Ezra24rct3 Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 Ik heb even een vraag: Wat zijn de verschillen tussen de PS3 editie en de PC versie? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 De console-edities lopen in ieder geval meestal een update of twee achter op de PC-versie. Daarnaast lijkt het me ook vrij vreemd spelen, maar ja? :v Reageren
thebig Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 Ik denk dat er vrij weinig verschil is tussen de twee, buiten dat het een paar versies achterloopt. Het spel is wel consolevriendelijk gemaakt, als je een object wilt maken moet je zoeken in een lijst waarin alle crafting objecten op de juiste plek zijn gezet, in tegenstelling tot de PC, waar je de crafting recepies moet onthouden. Voor de rest heb ik eigenlijk nog geen verschillen gevonden, voor de paar keer dat ik de demo op de PS3 heb gespeeld. Ik heb trouwens besloten om naar een NPC-village te trekken en die uit te bouwen. Aangezien er niet veel in de buurt zijn, neem ik maar noodgedwongen de village ten noord oosten van mijn gebied. Reageren
Basssss Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 Ik heb even een vraag: Wat zijn de verschillen tussen de PS3 editie en de PC versie? Naast de bovenstaande punten heeft de PS3 versie van Minecraft een gelimiteerde wereld, je kunt maar een bepaalde afstand lopen tot je tegen de grens zit. Op de PC is de wereld vrijwel oneindig (of tenminste 30x de oppervlakte van de aardbol of iets in die richting). Verder heb je bij de PS3 versie geen toegang tot mods en fanmade resource packs en custom maps. Tevens kun je geen multiplayer servers hosten die voor de PC versie van het spel zijn opgezet. Daarentegen hebben de consoleversies soms kleine extra features in de vorm van enkele items, achievements of blokken. Verder kun je hier nog wat extra info vinden over de verschillen. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 14 april 2014 Rapport Geplaatst: 14 april 2014 Ziet er goed uit Neosyp! Zoals we van je gewend zijn! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 "En toen smeet Phoenyxar een random kaart binnen..." Het is wel best ver uitgezoomd, anders is het niet mogelijk om ze allebei op een pic te krijgen. Maar het is een mooie verhouding zo! Foreigner heeft Gong di Lahn al in zijn volle glorie kunnen ervaren, dat maal 12 is ongeveer de huidige grootte van Avra Dhun! :3 Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 "En toen smeet Phoenyxar een random kaart binnen..." Het is wel best ver uitgezoomd, anders is het niet mogelijk om ze allebei op een pic te krijgen. Maar het is een mooie verhouding zo! Foreigner heeft Gong di Lahn al in zijn volle glorie kunnen ervaren, dat maal 12 is ongeveer de huidige grootte van Avra Dhun! :3 misschien een idee om een map download te doen Reageren
myron.b Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 Blijven we de map gebruiken die we nu hebben? Trouwens, ik wou vandaag op de server alleen tot mijn verbazing stond er dat ik Craftbukkit 1.7.8 nodig had? Mijn Launcher gaat maar tot 1.7.5? Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 Hmm, als er een nieuwe map komt krijg ik misschien ook wel weer zin . Liefst wel een normale seed. @Hierboven: de laatste versie is blijkbaar 1.7.9. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 Maar 1.7.9 is wel nog gewoon compatibel met 1.7.8 (hij is voornamelijk clientside-gericht) @KL: De map is meer dan 400mb zwaar. Dat lijkt me niet een reguliere download. Reageren
KL_SHOOTER_KL Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 Maar 1.7.9 is wel nog gewoon compatibel met 1.7.8 (hij is voornamelijk clientside-gericht) @KL: De map is meer dan 400mb zwaar. Dat lijkt me niet een reguliere download. oke Reageren
Dexist Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 "En toen smeet Phoenyxar een random kaart binnen..." ] Het is wel best ver uitgezoomd, anders is het niet mogelijk om ze allebei op een pic te krijgen. Maar het is een mooie verhouding zo! Foreigner heeft Gong di Lahn al in zijn volle glorie kunnen ervaren, dat maal 12 is ongeveer de huidige grootte van Avra Dhun! :3 van welke server is die map :O Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 april 2014 Rapport Geplaatst: 15 april 2014 Nou, mijn illustere eerste Singeplayer-save in Minecraft. (Wat dan ook de reden is waarom je 2-3 chunk errors ziet op de kaart) Reageren
thebig Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 Kunnen we eens tot een gezamelijk besluit komen of we al dan niet een nieuwe server willen? Ik ben momenteel.bezig een.NPC-village uit te bouwen, maar ben nog niet al te ver gevorderd. Ik zou nu dus geen probleem hebben met een nieuwe map, hoewel het voor mij ook niet echt hoeft. Als we de beslissing nu voor ons blijven uitschuiven, kan het zijn dat ik in de tussentijd veel moeite steek in iets wat ik toch kwijtraak. Liever vandaag een beslissing dan morgen.dus. Reageren
Dexist Geplaatst: 16 april 2014 Rapport Geplaatst: 16 april 2014 misschien even een snelle poll? Met alleen Ja/Nee als het je niett uitmaakt dan stem je niet, en kan je ook geen commentaar achteraf leveren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.