Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 3.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

418

• thebig

175

• Ezra24rct3

165

• Basssss

130

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

ik stem ook voor nee.

(misschien als er een mooie map komt :$)

Bewerkt: door GTA5BOY
Geplaatst:

Ik stem ook voor nee, puur omdat ik de huidige bouwwerken nog een keer wil bewonderen wanneer ik MC ook heb :)

Geplaatst:

Ja, het is een lange tijd geleden dat ik in de server geweest ben en ik zou waarschijnlijk wel weer actief worden als er een nieuwe map komt.

Geplaatst:

Nu de hele bevolking van mijn dorp is uitgeroeid, (komaan, is het nu zo moeilijk op tijd naar je huis te gaan?) maakt het me eigenlijk ook niet meer zoveel uit als we van server zouden veranderen.

Best spijtig, had het dorpje net helemaal opgeknapt en wou nieuwe huisjes gaan plaatsen. Blijkbaar had ik prioriteit moeten geven aan een (tijdelijke) beschermingsmuur, maar daar had ik helaas de grondstoffen niet voor. Had beter wat vroeger een cobblestone generator geïnstalleerd.

19uveb.png

Geplaatst:

Weet dat dat mogelijk is, maar dat duurt een tijdje en bovendien heb ik niet de juiste dingen om het te doen. Er is ook geen andere village in de buurt, dus immigreren gaat ook niet lukken.

Geplaatst:

Muur, zeg je?

8cbYm.png

Dit "even" gemaakt in een creative mode. Nadien die toren nagebouwd in een survival map. Duurt toch een pak langer om te bouwen. Ik moet hele bossen omkappen om aan genoeg Wood te komen.

Geplaatst:

Weten jullie trouwens rond welke periode de reset plaats gaat vinden als er een komt, vind het nogal zonde om aan iets groots te beginnen als het na drie dagen werk voor niks geweest blijkt te zijn.

Geplaatst:

Da's inderdaad waar, ik wil nu ook niet echt meer veel doen, omdat het toch voor niets kan zijn. Er is nog geen datum gezet voor 'de grote reset'. Eerst moet er een meerderheid zijn - die er nu wel is, geloof ik. Al heeft een deel van de actieve leden op de server nog niets gepost - en dan hangt het gewoon af wanneer Crypteq het doet.

Je hebt inderdaad gelijk dat je nu niet aan het bouwen wilt slaan, ik hoop zelf ook dat er vlug een nieuwe map gelanceerd kan worden.

Geplaatst:

De helft is (ongeveer) voor en de andere helft tegen.

Ik denk dat voor nu er een compromis moet komen: Een map naast de huidige op dezelfde server.

Je kan gewoon met de andere communiceren. Natuurlijk kan je geen items/healt/xp (alles dus :puh: ) van de ene naar de andere map meenemen

Zo kunnen diegene die nog door willen bouwen op de huidige map nog doorgaan, en de andere helft kan in de nieuwe map aan de gang.

Mensen hier bezwaar tegen?

Geplaatst:

De helft is (ongeveer) voor en de andere helft tegen.

Ik denk dat voor nu er een compromis moet komen: Een map naast de huidige op dezelfde server.

Je kan gewoon met de andere communiceren. Natuurlijk kan je geen items/healt/xp (alles dus :puh: ) van de ene naar de andere map meenemen

Zo kunnen diegene die nog door willen bouwen op de huidige map nog doorgaan, en de andere helft kan in de nieuwe map aan de gang.

Mensen hier bezwaar tegen?

Jep, dat lijkt me eerlijk gezegd helemaal niets. Iets wat mijns inziens vooral niet moet gebeuren is het verspreiden van mensen over verschillende maps, het zij verschillende survivalmaps het zij een surival- en creativemap. Het contact wordt er toch minder van terwijl het juist bevorderlijk is men wat dichter tot elkaar te laten komen en eventueel samen te werken. Anders voel je je alsnog hartstikke eenzaam.. Laat ik zeggen dat ik liever enkel de oude map behoud dan dat ik twee maps op de server zie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...