TalkingPear Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Geplaatst: 19 april 2014 Ik denk dat de meerderheid nu dus wel voor is een nieuwe map is, nu moet alleen de knoop nog doorgehakt worden. Ik vind beide wel prima, zolang ik maar niet alleen in de server rondloop. Reageren
thebig Geplaatst: 19 april 2014 Rapport Geplaatst: 19 april 2014 Ik denk dat het ook beter is om te wachten, zodat de mensen die met de nieuwe blocks willen werken op de server daar ook de kans voor krijgen. Anders steken er over een maand, wanneer iedereen weer een degelijke basis heeft opgebouwd op een nieuwe map, stemmen op om een nieuwe map met de nieuwe blocks te genereren. Zo kunnen we bezig blijven. Een nieuwe start is van tijd tot tijd wel goed, maar soms moet er ook eens een periode zijn waar we bij een vaste map blijven. Reageren
Dexist Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Is er eigenlijk al een datum voor 1,8? Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Is er eigenlijk al een datum voor 1,8? Nee, er wordt nog steeds gesproken over: "ergens in mei".Het is nu al een aantal dagen rustig in de server, wat ik kan zien, misschien toch maar een mapchange? Dan zien we tegen de tijd dat 1.8 uitkomt wel weer wat we dan gaan doen. Reageren
thebig Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 1.8 kan evengoed over tien dagen al uitkomen, zelfs al gaat het waarschijnlijk niet zo zijn, dus misschien is wachten toch echt wel de beste optie. Ik ga trouwens nu even wat op de server slenteren, denk ik Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Is er eigenlijk al een datum voor 1,8? Nee, er wordt nog steeds gesproken over: "ergens in mei".Het is nu al een aantal dagen rustig in de server, wat ik kan zien, misschien toch maar een mapchange? Dan zien we tegen de tijd dat 1.8 uitkomt wel weer wat we dan gaan doen. Ik zag dat het pas September wordt, maar dat is veel te ver weg voor een nieuwe update. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Wie heeft er eigenlijk allemaal de ps3 versie? Heb nu ook een zwembad en een kluis met allemaal codes en een heel mijnwagensysteem Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Heeft de server ook een illegale dinges? Ik heb net een illegale versie van MC op m'n PC werkend gekregen En ik heb hem zelfs gebruikt en met Mekane gespeeld Reageren
thebig Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Om in het in de woorden van Crypteq te zeggen: De server is voor iedereen bereikbaar op: gtaf.beastmc.com of 198.20.109.239:25565. Waarom heb je uiteindelijk dan geen legale versie gekocht? Reageren
Big Boss Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Wie heeft er eigenlijk allemaal de ps3 versie? Heb nu ook een zwembad en een kluis met allemaal codes en een heel mijnwagensysteem Ik kan mij haast niet voorstellen dat het echt "leuk" is om Minecraft op een console te spelen. Met een muis heb je toch veel preciezere controle? Bovendien heb je daar texture packs, multiplayer, een eindeloze wereld, etc. Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Wie heeft er eigenlijk allemaal de ps3 versie? Heb nu ook een zwembad en een kluis met allemaal codes en een heel mijnwagensysteem Ik kan mij haast niet voorstellen dat het echt "leuk" is om Minecraft op een console te spelen. Met een muis heb je toch veel preciezere controle? Bovendien heb je daar texture packs, multiplayer, een eindeloze wereld, etc. Misschien voor de graphics? Misschien om niet he-le-maal je PC op te starten of wil je alleen met je vrienden spelen en dat je niet helemaal server hoeft op te bouwen. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Om in het in de woorden van Crypteq te zeggen: De server is voor iedereen bereikbaar op: gtaf.beastmc.com of 198.20.109.239:25565. Waarom heb je uiteindelijk dan geen legale versie gekocht? Mn liefde is naar Bioschock uitgegaan. Maar de illegale versie werkt goed bij mij Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Wie heeft er eigenlijk allemaal de ps3 versie? Heb nu ook een zwembad en een kluis met allemaal codes en een heel mijnwagensysteem Ik kan mij haast niet voorstellen dat het echt "leuk" is om Minecraft op een console te spelen. Met een muis heb je toch veel preciezere controle? Bovendien heb je daar texture packs, multiplayer, een eindeloze wereld, etc. Misschien voor de graphics? Misschien om niet he-le-maal je PC op te starten of wil je alleen met je vrienden spelen en dat je niet helemaal server hoeft op te bouwen. shader mods. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 21 april 2014 Rapport Geplaatst: 21 april 2014 Wie heeft er eigenlijk allemaal de ps3 versie? Heb nu ook een zwembad en een kluis met allemaal codes en een heel mijnwagensysteem Ik kan mij haast niet voorstellen dat het echt "leuk" is om Minecraft op een console te spelen. Met een muis heb je toch veel preciezere controle? Bovendien heb je daar texture packs, multiplayer, een eindeloze wereld, etc. Zit ook allemaal in de console versie, maar die muis kan ik misschien morgen eens kijken of je die kan gebruiken. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 22 april 2014 Rapport Geplaatst: 22 april 2014 (bewerkt) Ja, maar er zijn op dit moment 2 texture Packs, de standaard Minecraft textures niet meegerekend, en die kosten 2,99. Op de PC zijn er 100den voor niks... En daar heb je ook nog en beetje leuke mods etc.@Tommie: Heb je hem ook op de PC dan? Een muis werkt niet op de PlayStation 3.EDIT: Ik ben net even op de server geweest, en ehb even een kijkje genomen in het huisje van SirBallas. Ik heb eigenlijk alleen maar rondgelopen en geprobeerd om de zombies te overleven met de hand... Bewerkt: 22 april 2014 door Ezra24rct3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.